Лубенська ОДПІ повідомляє, що Центри обслуговування платників головного офісу та відділень у святкові та вихідні дні  працюють за таким графіком :

    30 квітня 2016 року — робочий день до 15 год. 00 хв.;

2, 3 травня 2016 року — робочі дні у режимі чергування (за необхідності із залученням спеціалістів відповідних структурних підрозділів) до 16 год. 00 хв.;

4, 5, 6, 7 травня 2016 року — робочі дні відповідно до затверджених графіків роботи ЦОП;

    1, 8, 9 травня 2016 року — вихідні дні.

Відділ організації роботи Лубенської ОДПІ

 

Базовий податковий (звітний) період для платників рентної плати за користування надрами, за спеціальне використання води, за спеціальне використання лісових ресурсів  дорівнює календарному кварталу. Строк подачі декларації за 1 квартал 2016 року – до 10 травня 2016 року, термін сплати рентної плати – до 20 травня 2016 року.

 

 

11 травня  у приміщенні районної ради, пл. академіка Олексія Бекетова,  о 10.00  відбудеться  навчання депутатів  районної та сільських рад. На навчанні буде розглянуто питання щодо застосування податкового та бюджетного законодавства у депутатській діяльності.

Ефективною є та робота, після завершення якої досягається очікуваний результат. Наразі важливим напрямом діяльності є правове забезпечення роботи Державної фіскальної служби України та її територіальних підрозділів, захист інтересів держави у судах при оскарженні платниками податків донарахованих сум податків та зборів. Платники податків часто не згодні із зобов’язаннями, визначеними за результатами перевірки, тому зростає роль та набуває особливого змісту правова робота. Якісне супроводження податкових спорів – це встановлення справедливості та партнерських взаємовідносин бізнесу та контролюючих органів. Так, протягом січня – березня 2016 року на розгляді в судах різних інстанцій, з урахуванням справ, що перейшли з попередніх років знаходилось 39 справ, стороною в яких виступала Лубенська ОДПІ на загальну суму 35017,97 тис. грн. В структурі розглянутих справ 43,6 % - справм про скасування податкових повідомлень-рішень та рішень про застосування штрафних (фінансових) санкцій; 30,8 % - про визнання боржника банкрутами; 12,8 % - про стягнення заборгованості та інші. Відділу організації роботи Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області
Суб’єкти господарювання (фізичні особи-підприємці та юридичні особи), що здійснюють виробництво й торгівлю спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів, повинні подавати до податкової інспекції за основним місцем обліку в електронній формі відповідні звіти щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів. Звіти складаються окремо за кожен місяць та подаються до 10 числа місяця, що настає за звітним (наприклад, за квітень – до 10 травня і т.д.). Форми звітів та порядки їх заповнення затверджені наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2016р. №49, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.03.2016 №340/28470. Цей наказ набирає чинності з 21.04.2016 року. Звертаємо увагу на своєчасність та повноту подання звітів, оскільки статтею 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» передбачена значна фінансова відповідальність. Нагадаємо, що відтепер, для отримання послуг ‪‎електронного цифрового підпису‬ необхідно звертатись до пунктів реєстрації користувачів, розташованих у м. Полтава та м.Кременчуг за адресами: м. Полтава, вул. Фрунзе, буд. 155, зал №1, каб. 1 тел.: (053) 259-41-05; м. Кременчук, вул. Жовтнева, 43, каб. 205 тел.: (05366) 21110. Більш детальну інформацію щодо режиму роботи пунктів реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації користувачів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС можна переглянути у розділі «Контакти» за посиланням: http://acskidd.gov.ua/contacts/ Анатолій Сірий, завідувач сектору контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Лубенської ОДПІ