Порядок складання податкової накладної по-новому
З 1 квітня набере чинності оновлена форма Податкової накладної та новий Порядок її заповнення, затверджені наказом Міністерства фінансів України №1307 від 31.12.2015р., зокрема:
- як і раніше, податкову накладну та додатки до неї в електронній формі складає особа, яка являється платником податку на додану вартість;
- в разі, якщо філія складає податкову накладну, то у графі "Постачальник (продавець)" спочатку зазначає найменування головного підприємства та через кому - найменування такої філії (структурного підрозділу). В свою чергу, якщо товари чи послуги постачаються філії, то продавець при складанні податкової накладної у графі "Отримувач (покупець)" спочатку зазначає найменування головного підприємства та через кому - найменування такої філії (структурного підрозділу), яка (який) фактично є від імені головного підприємства (покупця) стороною договору;
За січень-лютий 2016 року до Лубенської ОДПІ 5 разів звертались за публічною інформацією
Запити на публічну інформацією надійшли від юридичних осіб і стосувались контрольно-перевірочної роботи та інформації щодо загальнодержавних податків.
Всі вони розглянуті у встановлений законодавством термін.
До Лубенської ОДПІ надійшло 3 письмових звернення громадян
Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів фіскальної служби, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності у державі. Лубенська ОДПІ приділяє велику увагу даному напрямку роботи.
Загальна кількість письмових звернень громадян, що надійшли до ОДПІ за січень-лютий 2016 року складає 3 звернення.
Громадяни зверталися з питань контрольно-перевірочної роботи та за роз’ясненнями щодо нарахування та сплати загальнодержавних податків
Відповіді на звернення, надані у встановлені законодавством терміни з відповідними роз’ясненнями.
Водночас, окрім письмового спілкування існує практика проведення особистих прийомів громадян.
До Лубенської ОДПІ надійшло 3 письмових звернення громадян
Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів фіскальної служби, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності у державі. Лубенська ОДПІ приділяє велику увагу даному напрямку роботи.
Загальна кількість письмових звернень громадян, що надійшли до ОДПІ за січень-лютий 2016 року складає 3 звернення.
Громадяни зверталися з питань контрольно-перевірочної роботи та за роз’ясненнями щодо нарахування та сплати загальнодержавних податків
Відповіді на звернення, надані у встановлені законодавством терміни з відповідними роз’ясненнями.
Водночас, окрім письмового спілкування існує практика проведення особистих прийомів громадян.
До Лубенської ОДПІ надійшло 3 письмових звернення громадян
Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів фіскальної служби, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності у державі. Лубенська ОДПІ приділяє велику увагу даному напрямку роботи.
Загальна кількість письмових звернень громадян, що надійшли до ОДПІ за січень-лютий 2016 року складає 3 звернення.
Громадяни зверталися з питань контрольно-перевірочної роботи та за роз’ясненнями щодо нарахування та сплати загальнодержавних податків
Відповіді на звернення, надані у встановлені законодавством терміни з відповідними роз’ясненнями.
Водночас, окрім письмового спілкування існує практика проведення особистих прийомів громадян.