«Кількість електронних сервісів, запроваджених ДФС України та розміщених на офіційному веб-порталі ДФС постійно збільшується і наразі їх налічується близько 40. Зазначене дозволяє платникам отримувати послуги в електронному вигляді, заощаджує їх час, скорочує до мінімуму контакти з органами ДФС» - зазначив начальник Лубенської ОДПІ Олександр Коломієць під час чергової зустрічі з платниками.

Завдяки електронному сервісу «Дані про взяття на облік платників податків» платник може перевірити потенційних бізнес-партнерів щодо перебування їх на обліку в органах ДФС, із «Реєстру страхувальників» - отримати дані про взяття на облік платника єдиного внеску.

Електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» дозволяє громадянам здійснити перевірку потенційних бізнес-партнерів щодо сумлінності сплати податків до бюджету (отримати інформацію щодо наявності/відсутності податкового боргу у юридичної або фізичної особи-підприємця в цілому по Україні).

Через електронні сервіси «Дані Реєстру платників ПДВ» та «Анулювання реєстрації платника ПДВ» можливо перевірити бізнес-партнерів щодо їх реєстрації платником ПДВ або анулювання реєстрації платника ПДВ.

 

Руйнівне явище нелегальних трудових відносин спричиняє збитки не лише економіці країни, регіону і міста, а й громадянам, позбавляючи їх соціальних гарантій. Усна домовленість жодним чином не фіксується юридично, роботодавець сплачує стільки, скільки вважає за потрібне. Працівник не має жодних доказів на підтвердження дійсного розміру своєї заробітної плати та трудового стажу.

Лубенською ОДПІ постійно триває робота щодо виявлення фактів виплати фізичним особам не облікованих та прихованих доходів, а також щодо контролю за дотриманням підприємствами, установами, організаціями та підприємцями вимог чинного законодавства при виплаті заробітної плати найманим працівникам і сплати до бюджету належних сум податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску.

Саме в цьому напрямку в Лубнах постійно працює робоча група з координації роботи щодо легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення; керівництвом ОДПІ щомісячно проводяться «прямі» телефонні лінії на відповідну тематику. Так, 4 жовтня 2016 року з 10.00 до 11.00 відбудеться сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» із першим заступником начальника Лубенської ОДПІ  Маліченком Анатолієм Михайловичем на тему «Легалізація трудових відносин. Виплата заробітної плати в конвертах».

Сектор організації роботи

Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

Підприємці другої та третьої груп єдиного податку, обсяг доходу яких менше 1 млн. грн. можуть не застосовувати РРО. Порядок здійснення органами доходів і зборів контролю за досягненням платниками єдиного податку другої і третьої груп (фізичних осіб-підприємців) обсягу доходу, визначеного п. 296.10 ст. 296 Податкового кодексу України затверджено Постановою КМУ №439 від 13.07.2016р.

Для визначення граничного обсягу доходу враховуються в сукупності усі види доходів, які отримані платником єдиного податку від провадження підприємницької діяльності протягом календарного року незалежно від обраних видів діяльності.

Для контролю податківці використовуватимуть податкову інформацію, зібрану та/або отриману контролюючими органами та яка зберігається з урахуванням результатів її опрацювання в інформаційних базах контролюючих органів або безпосередньо посадовими (службовими) особами таких органів. Також податківці матимуть право звернутись до платників податків та інших суб’єктів інформаційних відносин з письмовим запитом.

Наразі, за результатами проведеного аналізу встановлено, що за І півріччя 2016 року обсяг доходу більше 1 млн. грн. перевищили 51 платник єдиного податку ІІІ групи (фізична особа-підприємець). Таким чином, такі платники зобов’язані при здійсненні своєї господарської діяльності застосовувати реєстратори розрахункових операцій або перейти на використання виключно безготівкових розрахунків.

Сектор організації роботи

Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

Суспільно-політичні процеси, які відбуваються в Україні, вказують що не лише її розвиток, але і існування можливе лише при ефективній протидії корупції, як основному деструктивному фактору.

В країні створена система спеціально уповноважених органів, діяльність яких направлена на боротьбу з корупцією. В структурі Державної фіскальної служби України функціонує Головне управління внутрішньої безпеки, в т.ч. територіальні підрозділи внутрішньої безпеки, головним завданням якого є профілактика, виявлення та припинення корупційних тенденцій та проявів.

 

Міністерство фінансів України наказом № 503 від 25.05.2016 р. внесено зміни до форми декларації з ПДВ, у Порядок заповнення податкових накладних та доформи реєстраційних заяв №1-ПДВ та №3-ПДВ.

Так, уновій редакції викладенододатки 2 та 3, внесено зміни в додатки 5 , 9 та 10 Декларації з ПДВ. Також внесено зміни у п. 19 Порядку заповнення податкових накладних щодо виписки зведених накладних на операції з постачання електричної та (або) теплової енергії, вугілля та (або) продуктів його збагачення, які мають безперервний або ритмічний характер постачання.

Наказ №503 набрав чинності з 01.07.2016р. - дня його офіційного опублікування, і, відповідно норм п. 46.6 ст. 46 Податкового кодексу України, декларацію з ПДВ та додатки до неї за "новою" формою слід подавати за серпень 2016 року в термін до 20.09. 2016 року.  

Сектор організації роботи Лубенської ОДПІ