Аналіз надання Лубенською ОДПІ адміністративних послуг за січень - лютий 2018 року
За січень - лютий 2018 року Центри обслуговування платників (далі ЦОП), які функціонують при Лубенській ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області, відвідало 28602 платника податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.
Персоналом ЦОП в звітному періоді надано 4703 адміністративних послуги.
Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 2025 громадянина, 9 громадян звернулися за внесенням до паспорту громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. Надано 1477 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків.
Також, фахівці Центрів надали 269 витягів з реєстру платників єдиного податку, видано 35 довідок про подану декларацію про майновий стан та доходи та 141 довідку про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюється органами доходів і зборів. Зареєстрували 139 платників єдиного податку, 270 книг обліку розрахункових операцій, 167 книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, 84 розрахункових книжок, зареєстровано 37 реєстраторів розрахункових операцій.
Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надаються консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, платіжних документів на перерахування належних податків і зборів до бюджетів, користування електронними сервісами ДФС.
До послуг платників - комп’ютера, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді, для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Відділ обслуговування платників
Лубенської ОДПІ
ГУ ДФС у Полтавській області
До уваги депутатів!
У зв"язку з несприятливими погодніми умовами, спільне засідання постійних косій районної ради з 1.03.2018 року перенесено на 02.03.2018 року на 10.00 год.
02.03.2018 року об 11.00 відбудеться позачергова 27 сесія районної ради.
На розгляд сесії буде винесено наступні питання:
- Про депутатський запит Угляниці Г.М.;
- Про внесення змін до рішення районної ради від 04.12.2015р. " Про постійні комісії районної ради;
- Про затвердження районної комплексної Програми розвитку місцевого самоврядування у Лубенському районі на 2018 рік";
- Про внесення змін до рішення районної ради від 6 грудня 2017 року "Про програму соціального захисту населення Лубенського району "Турбота" на 2018-2019 роки";
- Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку Лубенського району на 2018 рік;
- Про внесенння змін до показників районного бюджету на 2017 рік;
- Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за 2017 рік;
- Про внесення змін до показників районного бюджету на 2018 рік.
До уваги депутатів!
1 березня у районній раді (площа академіка Олексія Бекетова, 19) об 11.00 відбудеться спільне засідання постійних комісій. На засіданні буде розглянуто наступні питання:
"Про затвердження районної комплексної Програми розвитку місцевого самоврядування у Лубенському районі на 2018 рік";
"Про внесення змін до рішення районної ради від 6 грудня 2017 року «Про програму соціального захисту населення Лубенського району «Турбота» на 2018-2019 роки»";
"Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку Лубенського району на 2018 рік";
"Про внесення змін до показників районного бюджету на 2017 рік";
"Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за 2017 рік";"
"Про внесення змін до показників районного бюджету на 2018 рік";
"Про внесення змін до рішення районної ради від 04.12.2015 р. «Про постійні комісії районної ради»".
Триває кампанія декларування доходів, отриманих громадянами у 2017 році
Лубенська ОДПІ інформує, що з 1 січня 2018 року розпочалася кампанія декларування доходів громадян, отриманих протягом 2017 року, останній день подання декларації – 30 квітня 2018 року.
Таким чином громадяни, повинні подати податкову декларацію про майновий стан і доходи до Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області за адресами:
- які зареєстровані на території м.Лубни та Лубенського району: м.Лубни вул.Ярослава Мудрого, 21:
- в понеділок - четвер - з 900 год. до 1800 год.
- в п’ятницю - з 900 год. до 16 45 год.
- в суботу - з 900 год. до 1300 год.
Обов’язок щодо подання декларації у платників податків виникає при отриманні:
- доходів від надання в оренду рухомого або нерухомого майна іншим фізичним особам; успадкування майна не від членів сім’ї першого та другого ступенів споріднення, при нотаріальному оформленні спадщини за якими не було сплачено податок на доходи фізичних осіб та військовий збір, тощо;
- доходів у вигляді основної суми боргу (кредиту) платника податку, прощеного (анульованого) кредитором за його самостійним рішенням, не пов’язаним з процедурою банкрутства, до закінчення строку позовної давності, у разі якщо його сума перевищує 25 відсотків однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на рік), встановленої на 1 січня звітного податкового року;
- інвестиційного доходу;
- іноземного доходу;
- та в інших передбачених Податковим кодексом України випадках.
Громадяни, які бажають реалізувати своє право на податкову знижку за наслідками 2017 року, податкову декларацію можуть подати протягом 2018 року.
Лубенська ОДПІ
ГУ ДФС у Полтавській області
Аналіз надання адміністративних послуг за січень 2018 року
За січень 2018 року Центри обслуговування платників (далі ЦОП), які функціонують при Лубенській ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області, відвідало 13936 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.
Персоналом ЦОП в звітному періоді надано 1846 адміністративних послуг.
За звітний період вагому частину в наданих адміністративних послугах складає видача карток платника податків і внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки – 1082 послуги, видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків – 125 послуг. Також, фахівці Центрів надали 155 витягів з реєстру платників єдиного податку, зареєстрували 66 платників єдиного податку, 136 книг обліку розрахункових операцій, 90 книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, 47 розрахункових книжок, видано 28 довідок про подану декларацію про майновий стан та доходи та 69 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюється органами доходів і зборів, зареєстровано 17 реєстраторів розрахункових операцій.
Відділ обслуговування платників
Лубенська ОДПІ
ГУ ДФС у Полтавській області