Протягом січня - лютого 2018 року до Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області надійшло 1 письмове звернення громадян.

     Громадянин звертався по питанню відмови від реєстраційного номеру облікової картки платника податків і від обліку за серією та номером паспорту. Відповідь з наданням роз’яснення надана у встановлений законодавством термін. Свій соціальний стан заявник не зазначив.

 

Скарги на недоліки в роботі або бездіяльність посадових осіб в звітному періоді не надходили.

На протязі січня - лютого 2018 року керівництвом Лубенської ОДПІ здійснено 2 прийоми громадян, один з громадян за соціальним станом - пенсіонер, інший – фізична особа – підприємець (пенсіонер).

Дані змісту основного питання, що порушували громадяни - звернення стосувалося необхідності отримання роз’яснень щодо правомірності нарахування фінансових санкцій та пені по єдиному податку та в іншому випадку правомірність стягнення податкового боргу по єдиному соціальному внеску.

Звернень, які надходять на сервіс «Пульс» від громадян протягом двох місяців 2018 року не було.

Отримана інформація від заявників розглядалась оперативно у визначені строки. Фактів формального розгляду та надання неповних чи неконкретних відповідей не було.  

Відділ обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області