Інформація про стан виконання районного бюджету за січень-березень 2018 року
Переглянути інформацію про стан виконання районного бюджету за січень- березень 2018 року.
Громадянам слід вчасно подати дані про зміну місця проживання та ПІБ до податкової інспекції
Лубенська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області повідомляє, що всі фізичні особи - платники податків, у разі зміни місця проживання, зміни прізвища, імені, по батькові зобов’язані протягом місяця з дня виникнення таких змін подавати контролюючим органам відомості про зміну таких даних.
Повідомлення про зміну даних відбувається шляхом подання фізичними особами до контролюючих органів Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (Форма № 5ДР) або Заяви про внесення змін до окремого реєстру Державного реєстру фізичних осіб – платників податків щодо фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відмітку у паспорті про те, що обліковуються за серією та/або номером паспорта (Форма № 5ДРП).
Вказані заяви подаються особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання), а у разі зміни місця проживання – до контролюючого органу за новим місцем проживання. Фізичні особи, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, подають зазначені заяви особисто або через представника до будь-якого контролюючого органу.
Для заповнення Заяв використовуються дані документа, що посвідчує особу (паспорт), та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.
Внесення змін до Державного реєстру та окремого реєстру Державного реєстру здійснюється протягом трьох робочих днів від дня подання фізичною особою відповідної Заяви до контролюючого органу за місцем проживання. У разі звернення до будь-якого контролюючого органу строк внесення змін до Державного реєстру може бути продовжено до п’яти робочих днів.
Подати Заяву за формами № 5ДР або № 5ДРП, отримати консультацію щодо заповнення Заяв можна у Центрах обслуговування платників Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області, де також можна безкоштовно отримати бланки Заяв.
Ознайомитися з адресами Центрів обслуговування платників Лубенської ОДПІ, режимом роботи, номерами телефонів, переліком послуг, що надаються в Центрах обслуговування платників, а також завантажити інформаційні картки потрібних адміністративних послуг та зразки заповнення заяв можна на субсайті ГУ ДФС у Полтавській області у банері «Центри обслуговування платників» Лубенської ОДПІ.
Лубенська ОДПІ
ГУ ДФС у Полтавській області
Батькам слід завчасно потурбуватись про отримання картки платника податків з реєстраційним номером для дітей
Лубенська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області повідомляє, що для отримання картки платника податків з реєстраційним номером необхідно подати до відповідного контролюючого органу Облікову картку фізичної особи – платника податків за формою № 1ДР (далі – Облікова картка № 1ДР), яка є водночас заявою для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.
Облікові картки № 1 ДР за малолітніх осіб (до 14 років) подаються одним із батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником). До Облікової картки № 1ДР малолітньої особи один із батьків пред’являє документ, що посвідчує його особу, та свідоцтво про народження дитини (після пред’явлення повертається).
Документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі (картка платника податків) малолітньої особи, видається одному з батьків за наявності свідоцтва про народження дитини та документа, що засвідчує особу одного з батьків.
Після досягнення 14-річного віку для проведення реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, внесення змін до Державного реєстру, отримання картки платника податків використовуються дані паспорта громадянина України.
Подати документи для проведення реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків/отримати картку платника податків, отримати консультацію щодо переліку необхідних документів або заповнення Облікової картки № 1ДР можна у Центрах обслуговування Лубенської ОДПІ.
Ознайомитися з адресами Центрів обслуговування платників Лубенської ОДПІ, режимом роботи, номерами телефонів, переліком послуг, що надаються в Центрах обслуговування платників, а також завантажити інформаційні картки потрібних адміністративних послуг та зразки заповнення заяв можна на субсайті ГУ ДФС у Полтавській області у банері «Центри обслуговування платників» Лубенської ОДПІ.
Лубенська ОДПІ
ГУ ДФС у Полтавській області
Про проведену роботу щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до Лубенської ОДПІ протягом 1 – го кварталу 2018 року
Протягом січня - березня 2018 року до Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області надійшло 1 письмове звернення громадян, що на 4 звернення менше, ніж за відповідний період 2017 року.
Громадянин звертався по питанню відмови від реєстраційного номеру облікової картки платника податків і від обліку за серією та номером паспорту. Відповідь з наданням роз’яснення надана у встановлений законодавством термін. Свій соціальний стан заявник не зазначив.
Скарги на недоліки в роботі або бездіяльність посадових осіб в звітному періоді не надходили.
На протязі 3-х місяців 2018 року керівництвом Лубенської ОДПІ здійснено 3 особистих прийоми громадян, що на 2 звернення більше, ніж за відповідний період 2017 року. Один з громадян за соціальним станом - пенсіонер, другий – фізична особа – підприємець (пенсіонер), третій – робітник.
Дані змісту основного питання, що порушували громадяни - звернення стосувалося необхідності отримання роз’яснень щодо правомірності нарахування фінансових санкцій та пені по єдиному податку, в інших випадках - це правомірність стягнення податкового боргу по єдиному соціальному внеску та можливість перенесення помилково зарахованих коштів між параграфами податку на доходи фізичних осіб.
Звернень, які надходять на сервіс «Пульс» від громадян протягом трьох місяців 2018 року не було.
Отримана інформація від заявників розглядалась оперативно у визначені строки. Фактів формального розгляду та надання неповних чи неконкретних відповідей не було.
Людмила Шкуда
начальник відділу
обслуговування платників
Лубенської ОДПІ
ГУ ДФС у Полтавській області
На протязі січня – березня 2018року за публічною інформацією до Лубенської ОДПІ звертались 9 разів
За січень – березень 2018 року до Лубенської ОДПІ надійшло 8 запитів від юридичних осіб та 1 запит від фізичної особи - підприємця .
Запити стосувались надання інформації щодо ставок земельного податку та податку на нерухоме майно, які застосовуються на території, що обслуговується Лубенською ОДПІ. Крім того, один запитувач звертався з проханням надати інформацію щодо кількості служб таксі, кількості зареєстрованих фізичних осіб – підприємців та сплати податків фізичними особами – підприємцями по 4-ом районам Лубенської ОДПІ.
За результатами розгляду 8 запитів підпадають під дію статті 1 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (далі - Закон), але відповідно до п. 3 статті 22 Закону 7 запитів перенаправлено належному розпоряднику, у володінні якого є наявна запитувана інформація, а саме, до відповідних органів місцевого самоврядування, на 1 запит надано відповідь запитувачу та 1 запит фізичної особи – підприємця не підпадає під дію Закону і йому було відмовлено в наданні запитуваної інформації та відповідно п.3 статті 22 Закону лист запитувача направлено до Головного управління ДФС у Полтавській області для надання індивідуальної податкової консультації..
Нагадуємо, що право здійснювати запити на отримання публічної інформації надається Законом України „Про доступ до публічної інформації”, метою якого є забезпечення прозорості та відкритості суб'єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.
Запит на інформацію можна надіслати поштою за адресою : індекс 37500, м. Лубни вул. Я.Мудрого, 21 з поміткою “Публічна інформація”, електронною поштою на скриньку pl.dpi18.publ@sfs.gov.ua, або факсом (05361) 7-12-75.
Людмила Шкуда
начальник відділу
обслуговування платників
Лубенської ОДПІ
ГУ ДФС у Полтавській області