До уваги депутатів!
Голова районної ради Григорій Угляниця підписав розпорядження про скликання позачергової тридцятої сесії районної ради сьомого скликання, пленарне засідання якої відбудеться 22 серпня 2018 року о 10 годині в приміщенні районної ради (м.Лубни, пл. академіка Олексія Бекетова,19). На розгляд сесії буде винесено наступні питання:
До уваги громадян!
Постановою Кабінету Міністрів № 509 від 13 червня цього року «Про внесення зміни до Плану використання радіочастотного ресурсу України» визначено терміни припинення використання аналогової радіо технології: для міста Києва і Кіровоградської області – 31 липня 2018 року, для всієї України – 31 серпня 2018 року. Громадяни, які до 1 вересня отримували аналоговий ефірний телесигнал при допомозі кімнатної чи зовнішньої антени повинні визначитися, а саме:
- стати абонентом кабельного телебачення, де про прийом сигналу подбає оператор (це більш стосується мешканців міст, де є кабельні мережі);
- користуватися супутниковою антеною (при цьому глядач не побачить тих каналів, які не мають супутникової ліцензії);
- дивитись інтернет телебачення;
- перейти на прийом цифрового телебачення. Для цього потрібно придбати тюнер-приставку, який ще називається сет-топ-бокс , що підтримує стандарт DVB-T2, та відповідну антену – дециметрову чи широкосмугову метрового діапазону. В новітніх телевізорах такі тюнери вже вмонтовано. Цифрова технологія дасть глядачеві можливість безкоштовного перегляду 32 загальнонаціональних, регіональних та місцевих телепрограм з висою якістю зображення та звуку.
Інформація про стан виконання районного бюджету за січень-червень 2018 року
Переглянути інформацію про стан виконання районного бюджету за січень-червень 2018 року.
Актуально! Розпочався експериментальний проект щодо реєстрації та експлуатації новітніх технологій, призначених для реєстрації розрахункових операцій
З 19 червня 2018 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 13 червня 2018 року № 472 «Про реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій» щодо реалізації експериментального проекту стосовно реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій (далі — проект). Проект діє з 1 липня 2018 року до 31 грудня 2019 року. Координація дій щодо реалізації експериментального проекту здійснюється Мінфіном України.
Учасниками експериментального проекту є виробники (постачальники) та користувачі новітніх моделей комплексів, які виявили заінтересованість щодо участі в експериментальному проекті.
Організаційне супроводження експериментального проекту здійснюється Міжвідомчою робочою групою з питань реалізації інноваційних технологічних рішень для реєстрації розрахункових операцій у сфері торгівлі (у тому числі торгівлі з використанням Інтернету), громадського харчування, купівлі-продажу іноземної валюти, торгівлі через автомати з продажу (надання) товарів (послуг), надання послуг з приймання готівки для подальшого переказу, перевезення пасажирів та інших послуг.
Учасники пілотного проекту можуть подавати до Мінфіну та ДФС пропозиції щодо функціонування новітніх моделей.
Також затверджено Порядок реалізації експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмнотехнічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій (далі – Порядок).
Порядком визначені вимоги до програмних комплексів, які повинні забезпечувати програмні комплекси:
- виконання розрахункової операції та передачі контрольно-звітної інформації до системи обліку даних в режимі реального часу;
- друкування розрахункових та інших звітних документів;
- збереження даних про опис товарів, фіскальної інформації, даних, на основі яких формуються розрахункові документи та звіти про розрахункові операції;
- використання електронно-цифрового підпису з дотриманням вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» для здійснення технологічних операцій, захисту від підміни та модифікації даних реєстраторів.
Отже, новітні моделі комплексу стануть альтернативою традиційним касовим апаратам.
Розробка та впровадження інноваційної електронної системи e-Receipt (електронний чек) дозволить:
- створити умови для застосування платниками податків для реєстрації розрахункових операцій пристроїв широкого вжитку (персональних комп’ютерів, планшетів, смартфонів);
- спростити процедуру реєстрації;
- скоротити витрати платників податків на придбання та обслуговування пристроїв, що здійснюють реєстрацію розрахункових операцій, адже на сьогоднішній день на придбання традиційних касових апаратів витрачається від 4 до 20 тис грн.
Оцінити у повній мірі переваги нової системи бізнес-спільнота зможе, користуючись її сервісами на практиці.
ГУ ДФС у Полтавській області
За 1-е півріччя 2018 року за публічною інформацією до Лубенської ОДПІ звертались 10 раз
За січень – червень 2018 року до Лубенської ОДПІ надійшло 9 запитів від юридичних осіб та 1 запит від фізичної особи - підприємця .
Запити стосувались надання інформації щодо ставок земельного податку та податку на нерухоме майно, які застосовуються на території, що обслуговується Лубенською ОДПІ. Крім того, один запитувач звертався з проханням надати інформацію щодо кількості служб таксі, кількості зареєстрованих фізичних осіб – підприємців та сплати податків фізичними особами – підприємцями по 4-ом районам Лубенської ОДПІ та щодо рахунків на сплату платежів до бюджету.
За результатами розгляду 9 запитів підпадають під дію статті 1 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (далі - Закон), але відповідно до п. 3 статті 22 Закону 7 запитів перенаправлено належному розпоряднику, у володінні якого є наявна запитувана інформація, а саме, до відповідних органів місцевого самоврядування, на 2 запити надано відповідь запитувачу та 1 запит фізичної особи – підприємця не підпадає під дію Закону і йому було відмовлено в наданні запитуваної інформації та відповідно п.3 статті 22 Закону лист запитувача направлено до Головного управління ДФС у Полтавській області для надання індивідуальної податкової консультації.
Нагадуємо, що право здійснювати запити на отримання публічної інформації надається Законом України „Про доступ до публічної інформації”, метою якого є забезпечення прозорості та відкритості суб'єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.
Запит на інформацію можна надіслати поштою за адресою : індекс 37500, м. Лубни вул. Я.Мудрого, 21 з поміткою “Публічна інформація”, електронною поштою на скриньку pl.dpi18.publ@sfs.gov.ua, або факсом (05361) 7-12-75.
Людмила Шкуда
начальник відділу
обслуговування платників
















