Голова районної ради Григорій Угляниця підписав розпорядження про скликання позачергової  тридцятої  сесії районної ради сьомого скликання, пленарне засідання якої відбудеться 22 серпня 2018 року о 10 годині в приміщенні районної ради (м.Лубни, пл. академіка Олексія Бекетова,19). На розгляд сесії буде винесено наступні питання:

- Про внесення змін до Програми економічного і  соціального розвитку Лубенського району на 2018 рік;
- Про внесення змін до показників  районного бюджету  на 2018 рік; 
- Про затвердження технічної  документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 11,3000 га;
- Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 11,9000 га;
- Про погодження видачі спеціального  дозволу на користування надрами.  

 

Постановою Кабінету Міністрів № 509 від 13 червня цього року «Про внесення зміни до Плану використання радіочастотного ресурсу України» визначено терміни припинення використання  аналогової радіо технології: для міста Києва і Кіровоградської області – 31 липня 2018 року, для всієї України – 31 серпня 2018 року. Громадяни, які до 1 вересня отримували  аналоговий ефірний  телесигнал при допомозі кімнатної чи зовнішньої  антени повинні визначитися, а саме:

- стати абонентом кабельного телебачення,  де про прийом сигналу  подбає оператор (це більш стосується мешканців міст, де є кабельні мережі);

-  користуватися  супутниковою антеною (при цьому глядач  не побачить  тих каналів, які не мають супутникової  ліцензії);

- дивитись інтернет телебачення;

перейти на прийом цифрового телебачення. Для цього потрібно придбати  тюнер-приставку, який  ще називається сет-топ-бокс , що підтримує  стандарт DVB-T2, та  відповідну  антену – дециметрову  чи  широкосмугову  метрового діапазону. В  новітніх  телевізорах  такі тюнери вже вмонтовано. Цифрова технологія   дасть  глядачеві можливість  безкоштовного перегляду 32 загальнонаціональних, регіональних  та місцевих телепрограм з висою якістю  зображення та звуку.

 

Переглянути інформацію про стан виконання районного бюджету за січень-червень 2018 року.

      З 19 червня 2018 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 13 червня 2018 року № 472 «Про реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій» щодо реалізації експеримен­тального проекту стосовно реєстрації та експлу­атації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначе­них для реєстрації розрахункових операцій (далі — проект). Проект діє з 1 липня 2018 року до 31 грудня 2019 року. Координація дій щодо реалізації експери­ментального проекту здійснюється Мінфі­ном України.

   Учасниками експериментального проекту є виробники (постачальники) та користувачі новітніх моделей комплексів, які виявили за­інтересованість щодо участі в експеримен­тальному проекті.

    Організаційне супроводження експери­ментального проекту здійснюється Між­відомчою робочою групою з питань реаліза­ції інноваційних технологічних рішень для ре­єстрації розрахункових операцій у сфері тор­гівлі (у тому числі торгівлі з використанням Інтернету), громадського харчування, купівлі-продажу іноземної валюти, торгівлі через ав­томати з продажу (надання) товарів (послуг), надання послуг з приймання готівки для по­дальшого переказу, перевезення пасажирів та інших послуг.

     Учасники пілотного проекту можуть подавати до Мінфіну та ДФС пропозиції щодо функціонування новітніх моделей.

     Також затверджено Порядок реалізації експериментального проекту щодо реєстра­ції та експлуатації новітніх моделей програм­них та/або програмнотехнічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій (далі – Порядок).

      Порядком визначені вимоги до програмних комплексів, які повинні забезпечувати програмні комплекси:

   - виконання розрахункової операції та передачі контрольно-звітної інформації до системи обліку даних в ре­жимі реального часу;

   - друкування розрахункових та інших звітних докуме­нтів;

   - збереження даних про опис товарів, фіскальної інфо­рмації, даних, на основі яких формуються розрахункові документи та звіти про розрахункові операції;

   - використання електронно-цифрового підпису з до­триманням вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» для здійснення технологічних опера­цій, захисту від підміни та модифікації даних ре­єстраторів.

      Отже, новітні моделі комплексу стануть альтернативою традиційним касовим апаратам.

      Розробка та впровадження інноваційної електронної системи e-Receipt (електронний чек) дозволить:

   - створити умови для застосування платниками податків для реєстрації розрахункових операцій пристроїв широкого вжитку (персональних комп’ютерів, планшетів, смартфонів);

   - спростити процедуру реєстрації;

   - скоротити витрати платників податків на придбання та обслуговування пристроїв, що здійснюють реєстрацію розрахункових операцій, адже на сьогоднішній день на придбання традиційних касових апаратів витрачається від 4 до 20 тис грн.

     Оцінити у повній мірі переваги нової системи бізнес-спільнота зможе, користуючись її сервісами на практиці.

 

    ГУ ДФС у Полтавській області

      За січень – червень 2018 року до Лубенської ОДПІ надійшло 9 запитів від юридичних осіб та 1 запит від фізичної особи - підприємця .

      Запити стосувались надання інформації щодо ставок земельного податку та податку на нерухоме майно, які застосовуються на території, що обслуговується Лубенською ОДПІ. Крім того, один запитувач звертався з проханням надати інформацію щодо кількості служб таксі, кількості зареєстрованих фізичних осіб – підприємців та сплати податків фізичними особами – підприємцями по 4-ом районам Лубенської ОДПІ та щодо рахунків на сплату платежів до бюджету.

      За результатами розгляду 9 запитів підпадають під дію статті 1 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (далі - Закон), але відповідно до п. 3 статті 22 Закону 7 запитів перенаправлено належному розпоряднику, у володінні якого є наявна запитувана інформація, а саме, до відповідних органів місцевого самоврядування,  на 2 запити надано відповідь запитувачу та 1 запит фізичної особи – підприємця не підпадає під дію Закону і йому було  відмовлено в наданні запитуваної інформації та відповідно п.3 статті 22 Закону лист запитувача направлено до Головного управління ДФС у Полтавській області для надання індивідуальної податкової консультації.

      Нагадуємо, що право здійснювати запити на отримання публічної інформації надається Законом України „Про доступ до публічної інформації”, метою якого є забезпечення прозорості та відкритості суб'єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.

     Запит на інформацію можна надіслати поштою за адресою : індекс 37500, м. Лубни вул. Я.Мудрого, 21 з поміткою “Публічна інформація”, електронною поштою на скриньку  pl.dpi18.publ@sfs.gov.ua, або факсом (05361) 7-12-75. 

 

Людмила Шкуда

начальник відділу

обслуговування платників