Постановою Кабінету Міністрів № 509 від 13 червня цього року «Про внесення зміни до Плану використання радіочастотного ресурсу України» визначено терміни припинення використання  аналогової радіо технології: для міста Києва і Кіровоградської області – 31 липня 2018 року, для всієї України – 31 серпня 2018 року. Громадяни, які до 1 вересня отримували  аналоговий ефірний  телесигнал при допомозі кімнатної чи зовнішньої  антени повинні визначитися, а саме:

- стати абонентом кабельного телебачення,  де про прийом сигналу  подбає оператор (це більш стосується мешканців міст, де є кабельні мережі);

-  користуватися  супутниковою антеною (при цьому глядач  не побачить  тих каналів, які не мають супутникової  ліцензії);

- дивитись інтернет телебачення;

перейти на прийом цифрового телебачення. Для цього потрібно придбати  тюнер-приставку, який  ще називається сет-топ-бокс , що підтримує  стандарт DVB-T2, та  відповідну  антену – дециметрову  чи  широкосмугову  метрового діапазону. В  новітніх  телевізорах  такі тюнери вже вмонтовано. Цифрова технологія   дасть  глядачеві можливість  безкоштовного перегляду 32 загальнонаціональних, регіональних  та місцевих телепрограм з висою якістю  зображення та звуку.

 

Переглянути інформацію про стан виконання районного бюджету за січень-червень 2018 року.

      З 19 червня 2018 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 13 червня 2018 року № 472 «Про реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій» щодо реалізації експеримен­тального проекту стосовно реєстрації та експлу­атації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначе­них для реєстрації розрахункових операцій (далі — проект). Проект діє з 1 липня 2018 року до 31 грудня 2019 року. Координація дій щодо реалізації експери­ментального проекту здійснюється Мінфі­ном України.

   Учасниками експериментального проекту є виробники (постачальники) та користувачі новітніх моделей комплексів, які виявили за­інтересованість щодо участі в експеримен­тальному проекті.

    Організаційне супроводження експери­ментального проекту здійснюється Між­відомчою робочою групою з питань реаліза­ції інноваційних технологічних рішень для ре­єстрації розрахункових операцій у сфері тор­гівлі (у тому числі торгівлі з використанням Інтернету), громадського харчування, купівлі-продажу іноземної валюти, торгівлі через ав­томати з продажу (надання) товарів (послуг), надання послуг з приймання готівки для по­дальшого переказу, перевезення пасажирів та інших послуг.

     Учасники пілотного проекту можуть подавати до Мінфіну та ДФС пропозиції щодо функціонування новітніх моделей.

     Також затверджено Порядок реалізації експериментального проекту щодо реєстра­ції та експлуатації новітніх моделей програм­них та/або програмнотехнічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій (далі – Порядок).

      Порядком визначені вимоги до програмних комплексів, які повинні забезпечувати програмні комплекси:

   - виконання розрахункової операції та передачі контрольно-звітної інформації до системи обліку даних в ре­жимі реального часу;

   - друкування розрахункових та інших звітних докуме­нтів;

   - збереження даних про опис товарів, фіскальної інфо­рмації, даних, на основі яких формуються розрахункові документи та звіти про розрахункові операції;

   - використання електронно-цифрового підпису з до­триманням вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» для здійснення технологічних опера­цій, захисту від підміни та модифікації даних ре­єстраторів.

      Отже, новітні моделі комплексу стануть альтернативою традиційним касовим апаратам.

      Розробка та впровадження інноваційної електронної системи e-Receipt (електронний чек) дозволить:

   - створити умови для застосування платниками податків для реєстрації розрахункових операцій пристроїв широкого вжитку (персональних комп’ютерів, планшетів, смартфонів);

   - спростити процедуру реєстрації;

   - скоротити витрати платників податків на придбання та обслуговування пристроїв, що здійснюють реєстрацію розрахункових операцій, адже на сьогоднішній день на придбання традиційних касових апаратів витрачається від 4 до 20 тис грн.

     Оцінити у повній мірі переваги нової системи бізнес-спільнота зможе, користуючись її сервісами на практиці.

 

    ГУ ДФС у Полтавській області

      За січень – червень 2018 року до Лубенської ОДПІ надійшло 9 запитів від юридичних осіб та 1 запит від фізичної особи - підприємця .

      Запити стосувались надання інформації щодо ставок земельного податку та податку на нерухоме майно, які застосовуються на території, що обслуговується Лубенською ОДПІ. Крім того, один запитувач звертався з проханням надати інформацію щодо кількості служб таксі, кількості зареєстрованих фізичних осіб – підприємців та сплати податків фізичними особами – підприємцями по 4-ом районам Лубенської ОДПІ та щодо рахунків на сплату платежів до бюджету.

      За результатами розгляду 9 запитів підпадають під дію статті 1 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (далі - Закон), але відповідно до п. 3 статті 22 Закону 7 запитів перенаправлено належному розпоряднику, у володінні якого є наявна запитувана інформація, а саме, до відповідних органів місцевого самоврядування,  на 2 запити надано відповідь запитувачу та 1 запит фізичної особи – підприємця не підпадає під дію Закону і йому було  відмовлено в наданні запитуваної інформації та відповідно п.3 статті 22 Закону лист запитувача направлено до Головного управління ДФС у Полтавській області для надання індивідуальної податкової консультації.

      Нагадуємо, що право здійснювати запити на отримання публічної інформації надається Законом України „Про доступ до публічної інформації”, метою якого є забезпечення прозорості та відкритості суб'єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.

     Запит на інформацію можна надіслати поштою за адресою : індекс 37500, м. Лубни вул. Я.Мудрого, 21 з поміткою “Публічна інформація”, електронною поштою на скриньку  pl.dpi18.publ@sfs.gov.ua, або факсом (05361) 7-12-75. 

 

Людмила Шкуда

начальник відділу

обслуговування платників

         За січень - червень 2018 року Центри  обслуговування платників (далі ЦОП), які функціонують при Лубенській ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області, відвідало 80413 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

          Персоналом ЦОП  в звітному періоді надано 14695 адміністративних послуг.

    Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 6362 громадянина, 21 громадянин звернулися за внесенням до паспорту громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.  Надано 4323 послуги з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

     Також, фахівці Центрів надали 847 витягів з реєстру платників  єдиного податку, видано 90 довідок про подану декларацію про майновий стан та доходи та 560 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюється  органами доходів і зборів. Зареєстрували 584 платника єдиного податку, 814 книг обліку розрахункових операцій, 523 книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, 290 розрахункових книжок, зареєстровано 130 реєстраторів розрахункових операцій.

     Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надаються консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, платіжних документів на перерахування належних податків і зборів до бюджетів, користування електронними сервісами ДФС.

      До послуг платників - комп’ютера, які  підключені до  мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали  електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді, для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

 

Людмила Шкуда

начальник відділу

обслуговування платників