За січень - серпень 2018 року Центри обслуговування платників (далі ЦОП), які функціонують при Лубенській ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області, відвідало 106721 платник податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

           Персоналом ЦОП в звітному періоді надано 18679 адміністративних послуг.

Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 8765 громадян, 25 громадян звернулися за внесенням до паспорту громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. Надано 4577 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

Також, фахівці Центрів надали 1122 витяги з реєстру платників єдиного податку, видано 110 довідок про подану декларацію про майновий стан та доходи та 712 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюється органами доходів і зборів. Зареєстрували 755 платників єдиного податку, 1115 книг обліку розрахункових операцій, 713 книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, 400 розрахункових книжок, зареєстровано 194 реєстратора розрахункових операцій.

Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надаються консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, платіжних документів на перерахування належних податків і зборів до бюджетів, користування електронними сервісами ДФС.

До послуг платників - комп’ютера, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді, для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

 

Лубенське управління

ГУ ДФС у Полтавській області

 

У січні–серпні 2018 року платниками Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області сплачено до бюджетів усіх рівнів майже 1117,2 млн. грн. платежів, в тому числі до державного бюджету – близько 429,3 млн. грн., до місцевих бюджетів 687,9 млн. грн.

У розрізі основних платежів забезпечено надходження до Державного бюджету України : податку на додану вартість –181,8 млн. грн., податку на прибуток підприємств – 25,6 млн. грн., податку на доходи фізичних осіб – 146,8 млн. грн., військового збору 38,7 млн. грн.

За 8 місяців поточного року бюджети територіальних громад поповнилися на 687,9 млн. грн. платежів. З них: податку на доходи фізичних осіб надійшло –433,9 млн. грн.; податку на майно – 127,4 млн. грн.., в тому числі земельного податку та орендної плати – 120,8 млн. грн.; єдиного податку -103,9 млн. грн., в тому числі: з юридичних осіб – 7,3 млн. грн., з фізичних осіб – 50,3 млн. грн., з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків – 46,4 млн. грн.; акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 11,9 млн. грн.. У порівнянні із відповідним періодом минулого року забезпечено приріст надходжень до місцевих бюджетів майже на 20,0 відсотка.

За 8 місяців платникам податків відшкодовано з Державного бюджету України податку на додану вартість в розмірі 78,7млн. гривень.

Також сплачено 424,7млн. грн. єдиного соціального внеску.

Лубенське управління

ГУ ДФС у Полтавській області

 

З 1 серпня 2018 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 15.05.18 № 511 «Про внесення змін до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Зазначеним документом внесено зміни до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14 квітня 2015 року № 435, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2015 року за № 460/26905 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 11 квітня 2016 року №441), та викладено його у новій редакції.

Зокрема, фізичні особи – підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, у разі прийняття рішення про ліквідацію, припинення діяльності, відповідно до п. 11 розділу III Порядку формують та подають до органу державної фіскальної служби звіт їз зазначенням типу форми «ліквідаційна» протягом 30 календарних днів з дня проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

Нагадаємо, Порядок визначає процедуру, форму, строки подання звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – Звіт) до ДФС України.

Лубенське управління

ГУ ДФС у Полтавській області

 

Відповідно до вимог пп. 12.3.3 ст.12 Податкового кодексу, зі змінами, копія прийнятого рішення про встановлення місцевих податків, зборів або про внесення змін до них надсилається в електронному вигляді у десятиденний строк з дня прийняття до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів, але не пізніше 1 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін до них.

Контролюючі органи не пізніше 10 липня поточного року складають зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях і подають її в електронній формі центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, не пізніше15 липня поточного року оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях. Відповідно до п. 1 Положення про ДФС України від 21.05.14 № 236 центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, є ДФС України.

Отже, Державною фіскальною службою задля забезпечення реалізації вимог статті 12 Податкового кодексу України, на офіційному веб-порталі ДФС створено розділ «Ставки місцевих податків та зборів» у рубриці «податки, збори, платежі» за посиланням: http://sfs.gov.ua/podatki-ta-zbori/stavki-mistsevih-podatkiv-ta-zboriv/.

Також підготовлено відповідне інформаційне повідомлення-роз’яснення щодо зведеної інформації про розмір та дату встановлення ставок місцевиї податків та зборів на відповідних територіях (http://sfs.gov.ua/podatki-ta-zbori/stavki-mistsevih-podatkiv-ta-zboriv/informatsiyne-povidomlennya).

Лубенське управління

ГУ ДФС у Полтавській області

 

 

З 02 липня 2018 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 червня 2018 року № 472 «Про реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій» розпочато експериментальний проект, під час якого вивчатиметься мож­ливість застосування новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій (далі — новітня модель комплексу), як РРО.

ДФС України розробляти­меться нова інноваційна система е-Rесеірt (електронний чек), засобами якої стануть можливими онлайн-реєстрація та онлайн-передача звітної інформації від пристроїв, що реєструють розрахункові операції, до ДФС.

Успішна дослідна експлуатація новітніх моделей комплексів та експлуатація удо­сконаленого програмного забезпечення стануть передумовою для широкомасш­табного застосування новітніх РРО та впровадження у промислову експлуатацію сис­теми е-Rесеірt.

Інноваційна електрон­на система е-Rесеірt передбачає:

- можливість використання новітніх моделей комплексів та їх миттєву фіскалізацію;

- можливість   використання   контрольно-звітної інформації, що передається від пристрою (чеки) суб'єктами господарювання, для самоконтролю та громадянами для захисту їх прав як споживачів;

- відмову від друку паперових чеків;

- відмову від послуг інформаційного eкваєра;

- безкоштовне програмне забезпечення та інтерфейси користувачів - суб'єктів господарювання та покупців;

- створення центру супроводження бізнесу, який включатиме адміністраторів серверного обладнання та службу підтримки користувачів;

- цілодобову доступність користувачів до системи, можливість їх обслуговування у режимі 24/7/365.

Заходи, що на сьогодні здійсню­ються ДФС для вдосконалення процедур реєстрації і застосування РРО, спрямовано на дерегуляцію відносин між державою та бізнесом у сфері застосування РРО, адже створення нової системи з досить широким функціоналом стане не тільки ефективним інструментом контролю за проведенням розрахункових операцій з боку держави, а й зручним електронним сервісом для ко­ристувачів РРО та громадян-покупців.

ГУ ДФС у Полтавській області