Державна фіскальна служба України запроваджує електронний чек (e-Receipt). Він є складовою частиною Пілотного проекту щодо застосування новітніх моделей для реєстрації розрахункових операцій та проекту Міністерства фінансів України «Податки це просто». 
Для фіскалізації розрахунків передбачене технологічне рішення, яке не вимагає обов’язкового застосування традиційних реєстраторів та друкування паперових чеків, і може бути встановлене на будь-який електронний пристрій. Сам фіскальний чек можна буде перевірити у відкритій частині електронного кабінету ДФС.

Європейська бізнес спільнота, зокрема Європейська Бізнес Асоціація, підтримує необхідність детінізації економіки України та створення рівних конкурентних умов для всіх суб’єктів господарювання. Одним з інструментів вирішення цієї проблеми є фіскалізація всіх господарських операцій.

Для малого бізнесу є затратним та складним використання касових апаратів в господарській діяльності. Успішна реалізацію пілотного проекту в Україні та прийняття позитивного рішення щодо використання інноваційних технологій сприятиме заощадженню ресурсів підприємців на використання касових апаратів та сприятиме детінізації економіки України.

ГУ ДФС у Полтавській області

 

ДФС України приділяє значну увагу боротьбі з виплатою заробітної плати «у конвертах» та проводить заходи з детінізації ринку праці.

Нелегальне працевлаштування має негативні наслідки і для найманих працівників. Зокрема, це відсутність соціальних гарантій, передбачених для працівника, – права на відпустку (у тому числі на час вагітності та пологів), страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, права на оплату листків непрацездатності. Громадяни також втрачають пенсійний стаж та можливість отримання державної допомоги у разі втрати роботи.

Неофіційно працевлаштована особа позбавлена законодавчого захисту та повністю залежить від роботодавця та його дій по відношенню до працівників. Офіційно ж оформлені трудові відносини надають можливість громадянам відстоювати свої права у судах у разі конфлікту з роботодавцем.

Нелегальна праця знижує доходи місцевих бюджетів, бюджетів Пенсійного фонду та фондів соціального страхування. Наслідком «тіньової» зайнятості є також погіршення бізнес-середовища та інвестиційного клімату через формування недобросовісної конкуренції.

Виявлення порушників податкового законодавства у частині виплати заробітної плати – один з кроків захисту інтересів працівників. Тому ДФС України приймає участь у діяльності робочих груп, створених при держадміністраціях з метою виявлення найманих працівників, які працюють неофіційно, та залучення їх до оподаткування. Також значна увага надається проведенню роз’яснювальної роботи серед роботодавців для забезпечення підвищення рівня заробітної плати найманих працівників.

Відомості про виявлені порушення трудового законодавства та законодавства про працю фіскальною службою передаються до органів Держпраці для вжиття заходів у відповідності до законодавства.

Про факти порушень податкового законодавства з боку роботодавців громадяни можуть повідомити на «гарячу лінію» ДФС України за телефоном: 0800-501-007.

 

Лубенське управління

ГУ ДФС у Полтавській області

 

Лубенське управління ГУ ДФС у Полтавській області інформує, що наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 затверджено Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

Зазначений порядок поліпшує обслуговування платників при наданні довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

Так, для отримання довідки платник подає відповідну заяву (на вибір):

- у паперовій формі - до державної податкової інспекції за основним місцем обліку такого платника або до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу. Якщо заяву подано до державної податкової інспекції, її передають до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу (далі - уповноважений орган);

- в електронній формі - на адресу уповноваженого органу через приватну частину електронного кабінету з дотриманням вимог Законів "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги".

Довідка або відмова у наданні довідки готуються уповноваженим органом протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання заяви органом, до якого її було подано. Вона надається безоплатно за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у заяві. Строк дії довідки становить 10 календарних днів з дати її формування.

 

Лубенське управління

ГУ ДФС у Полтавській області

 

Лубенське управління ГУ ДФС у Полтавській області інформує, що наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 затверджено Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

Зазначений порядок поліпшує обслуговування платників при наданні довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

Так, для отримання довідки платник подає відповідну заяву (на вибір):

- у паперовій формі - до державної податкової інспекції за основним місцем обліку такого платника або до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу. Якщо заяву подано до державної податкової інспекції, її передають до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу (далі - уповноважений орган);

- в електронній формі - на адресу уповноваженого органу через приватну частину електронного кабінету з дотриманням вимог Законів "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги".

Довідка або відмова у наданні довідки готуються уповноваженим органом протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання заяви органом, до якого її було подано. Вона надається безоплатно за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у заяві. Строк дії довідки становить 10 календарних днів з дати її формування.

 

Лубенське управління

ГУ ДФС у Полтавській області

 

           Відповідно до постанови  Кабінету міністрів  України від 28.03.2018 №296 «Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби» проведено реорганізації державних податкових інспекцій Полтавської області шляхом їх приєднання, як структурних підрозділів, до ГУ ДФС у Полтавській області.

З метою належної організації роботи Лубенського управління ГУ ДФС у Полтавській області, для координації роботи щодо забезпечення виконання відповідних функцій і процедур начальником Лубенського управління ГУ ДФС у Полтавській області Олександром Коломійцем було проведено виробничу нараду. Участь у нараді взяли начальники підпорядкованих ДПІ, керівники структурних підрозділів та працівники управління.
Під час наради обговорювалися організаційні питання в період реформування та структурних змін, організація роботи в умовах новоствореного управління, розглянуто питання збору податків та податкових платежів до бюджетів усіх рівнів та цільових фондів по Лубенському, Гребінківському, Оржицькому, Пирятинському, Семенівському, Хорольському та Чорнухинському районах за 9 місяців 2018 року, очікуваних надходжень до кінця поточного року та жовтні зокрема.

Крім цього, в ході наради було приділено увагу організації роботи щодо погашення податкового боргу, шляхам удосконалення роботи та взаємодії між структурними підрозділами щодо його скорочення у жовтні-грудні 2018 року.

По завершенню наради начальник Лубенського управління Олександр Коломієць разом з начальниками підпорядкованих державних податкових інспекцій обговорили актуальні питання організації роботи ДПІ та шляхи їх вирішення.

 

Лубенське управління

ГУ ДФС у Полтавській області