24 травня відбулася чергова дванадцята сесія Лубенської районної ради . У роботі сесії взяли участь голова районної ради Олексій Дядечко, голова районної державної адміністрації Віктор Алєксєєнко, заступник голови районної ради Євгенія Яковченко, заступники голови райдержадміністрації Василь Куксань, Микола Федоренко, керівники підприємств, установ, організацій району, представники засобів масової інформації.

  Питання порядку денного були докладно розглянуті на спільному засіданні постійних комісій, тож сесія пройшла оперативно.

 

   22 травня за участі голови районної ради Олексія Дядечка у районній раді відбулося засідання Президії. Був сформований порядок денний 12 сесії районної ради. На сесії районної ради буде розглянуто наступні питання:

-  Про звіт голови районної державної адміністрації;

-  Про внесення змін до показників районного бюджету на 2012 рік;

-  Про надання права на отримання позик на покриття тимчасово касових розривів районного бюджету у 2012 році;

 - Про районну Програму протидії захворюванню на туберкульоз у  2012-2016 роках; 

 - Про внесення змін до рішення сьомої сесії районної ради шостого  скликання від 05.08.2011 року «Про створення Лубенського  районного центру первинної медико-санітарної допомоги».

- Про надання дозволу Лубенському районному центру первинної медико-санітарної допомоги на передачу в оренду приміщення, частини приміщень та іншого майна, які є спільною власністю  територіальних громад сіл району;

-  Про внесення змін до рішення десятої позачергової сесії шостогоскликання від 29 грудня 2011 року «Про Програму економічного і соціального розвитку Лубенського району на 2012 рік»;

-  Про комплексну Програму «Молодь Лубенщини» на 2012-2015 роки;

-  Про надання дозволу відділу культури і туризму  райдержадміністрації на передачу в оренду приміщень (частини приміщень), які є спільною власністю територіальних громад сіл району;

-  Про внесення змін до рішення районної ради 07.10.2011р. «Про Порядок передачі в оренду майна спільної власності територіальних громад сіл району, Методику розрахунку та порядок використання плати за оренду, типові форми договорів оренди»;

- Про комісію з питань прав реабілітованих;

- Про надання дозволу на проведення капітального ремонту;

- Про Програму по обслуговуванню платників податків, підвищенню рівня знань податкового законодавства та збільшенню надходжень до місцевих бюджетів на 2012-2015 роки;

- Про затвердження технічної документації з нормативно грошової оцінки земельних ділянок.

 

 

 

 

 

      22 травня у районній раді відбулося спільне засідання постійних комісій. Головував на засіданні голова постійної комісії з питань економіки, підприємництва, транспорту, зв’язку та управління комунальною власністю Олександр Якименко.

       Участь у роботі комісій взяли голова районної ради Олексій Дядечко, голова райдержадміністрації Віктор Алєксєєнко.

       До порядку денного спільного засідання постійних комісій було внесено 15 питань.

 

                                                                                  

   20 травня на міському стадіоні «Торпедо» відбувся футбольний матч за суперкубок району між командами «Зеніт» с. Калайдинці і «Сула» с. Засулля

  Калайдинцівські футболісти під керівництвом тренера Леоніда Голубенка переважали суперника в першому таймі, але пропустили «незапланований» м»яч у свої ворота.   Накал боротьби зріс у другій половині гри, в якій гравці із Засулля отримали гол у відповідь. Рахунок 1:1. Переможця визначило вирішальне пенальті, перемога залишилась за командою с. Засулля.

  Голова районної ради Олексій Дядечко вручив команді «Зеніт» грамоту, пам»ятний приз за участь у фіналі і підбадьорив переможених:

- Усі ви грали гарно, але перемогли найсильніші. Глибоко переконаний, що у калайдинцівських футболістів попереду великі перемоги.

   Красень-суперкубок і грамоту переможцям вручив голова райдержадміністрації Віктор Алєксєєнко.

   Матч за суперкубок організовано за сприяння районної організації Партії регіонів, яка не тільки подбала про місце його проведіення, а й закупила грамоти, призи.