План-графік проведення “гарячих ліній” на листопад 2013 року з посадовими особами Лубенської ОДПІ
Дата прове-дення |
Час проведення |
ПІБ посадової особи, яка проводить “гарячу лінію” та номер телефону |
Тема “гарячої лінії” |
07.11.2013 |
З 10.00 до 11.00 години |
Начальник управління доходів і зборів фізичних осіб Карпов Валерій Миколайович тел. (053615) 26-35 |
Порядок ведення книги обліку доходів і витрат по новому. |
12.11.2013 |
З 10.00 до 11.00 години |
Начальник відділу адміністрування єдиного соціального внеску та майнових податків Медвідь Олександр Миколайович тел. (05361) 7- 38-18 |
Порядок нарахування, обчислення і сплата єдиного соціального внеску. |
15.11.2013 |
З 10.00 до 11.00 години |
Начальник управління податкового аудиту Булах Олена Олексіївна тел. (053615) 23-73 |
Порядок проведення планових перевірок. Оформлення результатів перевірок. |
20.11.2013 |
З 10.00 до 11.00 години |
Начальник управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій Здор Володимир Михайлович тел. (053615) 30-52 |
Збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності. |
26.11.2013 |
З 10.00 до 11.00 години |
Перший заступник начальника Маліченко Анатолій Михайлович, тел. (053615) 47-00 |
Легалізація зарплати. Виплата зарплати в конвертах. |
Інформаційно-комунікаційний сектор Лубенської ОДПІ
Запрошуємо на Інтернет-конференцію
14 листопада з 10.00 до 11.30 години буде проведено Інтернет-конференцію на тему «Сплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування суб’єктами підприємницької діяльності – фізичними особами». Конференція пройде на сайті lubnyforum.com в розділі форуму «Конференції».
На запитання відповідатиме перший заступник начальника ОДПІ Маліченко Анатолій Михайлович.
Запитання з даної теми платники можуть надсилати заздалегіть. Питання прийматимуться до 11.20 години 14листопада. Питання надіслані після вказаного часу не оброблятимуться.
Інформаційно-комунікаційний сектор Лубенської ОДПІ
Облік доходів і витрат по новому
Міністерство доходів і зборів України наказом від 16.09.2013р. №481 затвердило нову форму та порядок ведення книги обліку доходів і витрат для фізичних осіб – підприємців, які перебувають на загальній системі оподаткування, а також тих, які провадять незалежну професійну діяльність (далі – Книга). Даний наказ опублікований у виданні «Офіційний вісник України» №78 від 18 жовтня і саме з цієї дати він набирає чинності. Отже, починаючи з 18 жовтня підприємці на загальній системі оподаткування та громадяни, які провадять незалежну професійну діяльність повинні вести Книгу за новою формою.
Нова Книга значно спрощенна і містить лише 9 колонок (замість 12 в старій Книзі). Зокрема, вилучили графи, в яких потрібно було відображати залишок товарних запасів на початок та кінець періоду, внутрішнє переміщення товару тощо. Зате тепер у Книзі будуть відображатися повернені підприємцем суми (наприклад, отриманої раніше передоплати) в графі 3; інші витрати, пов’язані з отриманням доходу (наприклад, витрати на оплату послуг зв’язку, суму орендних і комунальних платежів) – графі 8.
РАХУНКИ для сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове соціальне страхування
Код платежу |
Бюджетний рахунок |
Назва платежу |
1 |
1 |
3 |
71010000 |
37196201001618 |
Роботодавці відповідно до класу професійного ризику виробництва (36,76%-49,7%); Бюджетні установи (36,3%); Роботодавці за осіб з числа льотних екіпажів повітряних суден цивільної авіації (45,96%); Роботодавці з сум винагород за договорами ЦПХ (34,7%); Роботодавці з сум допомоги по тимчасовій непрацездатності або добровільна участь у пенсійному страхуванні (33,2%); Для підприємств, установ та організацій, за працюючих інвалідів (8,41%); Для підприємств та організацій всеукраїнських громадських організацій інвалідів, зокрема товариств УТОГ та УТОС (5,3%); Для підприємств та організацій громадських організацій інвалідів за працюючих інвалідів (5,5%); Утримання з найманих працівників (3,6%); з осіб, які виконують роботи за договорами ЦПХ (2,6%); з осіб, які отримують допомогу по тимчасовій непрацездатності (2%); з осіоб, які працюють на посадах, робота на яких зараховується до стажу, що дає право на одержання пенсії відповідно до окремих Законів України (6,1%); з найманих працівників -інвалідів, які працюють на підприємствах УТОГ, УТОС (2,85%). |
71020000 |
37195202001618 |
Військові частини та органи , які виплачують грошове забезпечення (34,7%) ; Утримання з осіб, які отримують грошове забезпечення (2,6 %) |
71030000 |
37194203001618 |
Грошове забезпечення батьків-вихователів, добровільна участь у загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванні (33,2%) |
71040000 |
37193204001618 |
Для фізичних осіб-підприємців, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність (34,7%) |
1 |
2 |
3 |
71050000 |
37192205001618 |
Для фізичних осіб-підприємців, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування, осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, та осіб, які беруть добровільну участь у страхуванні на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням (36,6%) |
71060000 |
37191206001618 |
Для фізичних осіб-підприємців, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування, осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, та осіб, які беруть добровільну участь у страхуванні на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності (36,21%) |
71070000 |
37190207001618 |
Для фізичних осіб-підприємців, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування, осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, та осіб, які беруть добровільну участь у страхуванні на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, і від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності (38,11%) |
71080000 |
37199208001618 |
Добровільна участь: на випадок безробіття (1,5%) |
71090000 |
37198209001618 |
Добровільна участь: у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності (1,9%) |
71100000 |
37198210001618 |
Добровільна участь: від нещасного випадку на виробництві або доплата по фонду нещасних випадків (1,51%) |
Регіон – 16;
МФО банку – 831019;
Найменування одержувача/ЄДРПОУ – Лубенська ОДПІ, 38728800;
Банк одержувача : ГУДКСУ у Полтавській області ;
Призначення платежу :
*;101; ; єдиний соціальний внесок за вересень 2013 року; ; ;
Для довідок звертатися в ЦОПП Лубенської ОДПІ за адресою м.Лубни вулю Я.Мудрого, 21 «операційне вікно» 14 або за телефоном 57-63.
Людмила Шкуда
Заступник начальника управління - начальник
відділу обліку та звітності податкових
платежів та єдиного соціального внеску
Лубенської ОДПІ
Міндоходів адмініструє єдиний внесок
З 1 жовтня 2013 року Міністерство доходів і зборів України розпочало процедуру адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Відтепер Міндоходів прийматиме та оброблятиме звіти про суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Саме на його адресу потрібно надавати звіти про суми нарахованого єдиного внеску.
Міністр Олександр Клименко доручив організувати процес переходу таким чином, щоб платники єдиного внеску не відчули жодних незручностей від зміни адміністратора.