За жовтень 2013 року Лубенською ОДПІ прийнято 1065 звітів щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, а надходження внеску склали майже 33 млн. грн.

Для зручності платників було запропоновано подавати звітність по єдиному внеску в електронному вигляді. Безкоштовні електронні ключі Міністерства та зручний онлайн-інтерфейс порталу дозволяють це робити без зайвих витрат часу та ресурсів. Реально оцінивши переваги подання звітності в електронному вигляді, 99 % платників ЄСВ скористались таким сервісом Міністерства доходів і зборів України і направили до Лубенської ОДПІ звіти мережею Інтернет.

 

Дата прове-дення

Час проведення

ПІБ посадової особи, яка проводить “гарячу лінію” та номер телефону

Тема “гарячої лінії”

07.11.2013

З 10.00 до 11.00 години

Начальник управління доходів і зборів фізичних осіб    

Карпов Валерій Миколайович

тел. (053615) 26-35

Порядок ведення книги обліку доходів і витрат по новому.

12.11.2013

З 10.00 до 11.00 години

Начальник відділу адміністрування єдиного соціального внеску та майнових податків

Медвідь Олександр Миколайович

тел. (05361) 7- 38-18

Порядок нарахування, обчислення і сплата єдиного соціального внеску.

15.11.2013

З 10.00 до 11.00 години

Начальник управління податкового аудиту

Булах Олена Олексіївна

тел. (053615) 23-73

Порядок проведення планових перевірок. Оформлення результатів перевірок.

20.11.2013

З 10.00 до 11.00 години

Начальник управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій

Здор Володимир Михайлович

тел. (053615) 30-52

Збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності.

26.11.2013

З 10.00 до 11.00 години

Перший заступник начальника

Маліченко Анатолій Михайлович, тел. (053615) 47-00

Легалізація зарплати. Виплата зарплати в конвертах.

Інформаційно-комунікаційний сектор Лубенської ОДПІ

 

14 листопада з 10.00 до 11.30 години буде проведено Інтернет-конференцію на тему «Сплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування суб’єктами підприємницької діяльності – фізичними особами». Конференція пройде на сайті lubnyforum.com в розділі форуму «Конференції».

На запитання відповідатиме перший заступник начальника ОДПІ Маліченко Анатолій Михайлович.

Запитання з даної теми платники можуть надсилати заздалегіть. Питання прийматимуться до 11.20 години 14листопада. Питання надіслані після вказаного часу не оброблятимуться.

Інформаційно-комунікаційний сектор Лубенської ОДПІ

 

Міністерство доходів і зборів України наказом від 16.09.2013р. №481 затвердило нову форму та порядок ведення книги обліку доходів і витрат для фізичних осіб – підприємців, які перебувають на загальній системі оподаткування, а також тих, які провадять незалежну професійну діяльність (далі – Книга). Даний наказ опублікований у виданні «Офіційний вісник України» №78 від 18 жовтня і саме з цієї дати він набирає чинності. Отже, починаючи з 18 жовтня підприємці на загальній системі оподаткування та громадяни, які провадять незалежну професійну діяльність повинні вести Книгу за новою формою.

Нова Книга значно спрощенна і містить лише 9 колонок (замість 12 в старій Книзі). Зокрема, вилучили графи, в яких потрібно було відображати залишок товарних запасів на початок та кінець періоду, внутрішнє переміщення товару тощо. Зате тепер у Книзі будуть відображатися повернені підприємцем суми (наприклад, отриманої раніше передоплати) в графі 3; інші витрати, пов’язані з отриманням доходу (наприклад, витрати на оплату послуг зв’язку, суму орендних і комунальних платежів) – графі 8.

Код платежу

Бюджетний рахунок

Назва платежу

1

1

3

71010000

37196201001618

Роботодавці відповідно до класу професійного ризику виробництва (36,76%-49,7%);

Бюджетні установи (36,3%);

Роботодавці за осіб з числа льотних екіпажів повітряних суден цивільної авіації (45,96%);

Роботодавці з сум винагород за договорами ЦПХ (34,7%);

Роботодавці з сум допомоги по тимчасовій непрацездатності або добровільна участь у пенсійному страхуванні (33,2%);

Для підприємств, установ та організацій, за працюючих інвалідів (8,41%);

Для підприємств та організацій всеукраїнських громадських організацій інвалідів, зокрема товариств УТОГ та УТОС (5,3%);

Для підприємств та організацій громадських організацій інвалідів за працюючих інвалідів (5,5%);  

Утримання з найманих працівників (3,6%);

з осіб, які виконують роботи за договорами ЦПХ (2,6%);

з осіб, які отримують допомогу по тимчасовій непрацездатності (2%);

з осіоб, які працюють на посадах, робота на яких зараховується до стажу, що дає право на одержання пенсії відповідно до окремих Законів України (6,1%);

з найманих працівників -інвалідів, які працюють на підприємствах УТОГ, УТОС (2,85%).

71020000

37195202001618

Військові частини та органи , які виплачують грошове забезпечення (34,7%) ;

Утримання з осіб, які отримують грошове забезпечення (2,6 %)

71030000

37194203001618

Грошове забезпечення батьків-вихователів, добровільна участь у загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванні (33,2%)

71040000

37193204001618

Для фізичних осіб-підприємців, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність (34,7%)

1

2

3

71050000

37192205001618

Для фізичних осіб-підприємців, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування, осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, та осіб, які беруть добровільну участь у страхуванні на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням (36,6%)

71060000

37191206001618

Для фізичних осіб-підприємців, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування, осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, та осіб, які беруть добровільну участь у страхуванні на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності (36,21%)

71070000

37190207001618

Для фізичних осіб-підприємців, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування, осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, та осіб, які беруть добровільну участь у страхуванні на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, і від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності (38,11%)

71080000

37199208001618

Добровільна участь: на випадок безробіття (1,5%)

71090000

37198209001618

Добровільна участь: у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності (1,9%)

71100000

37198210001618

Добровільна участь: від нещасного випадку на виробництві або доплата по фонду нещасних випадків (1,51%)

Регіон – 16;

МФО банку – 831019;

Найменування одержувача/ЄДРПОУ – Лубенська ОДПІ, 38728800;

Банк одержувача : ГУДКСУ   у Полтавській області ;

Призначення платежу :

*;101;     ; єдиний соціальний внесок за вересень 2013 року; ; ;

Для довідок звертатися в ЦОПП Лубенської ОДПІ за адресою м.Лубни вулю Я.Мудрого, 21 «операційне вікно» 14 або за телефоном 57-63.

Людмила Шкуда

Заступник начальника управління - начальник

відділу обліку та звітності податкових

платежів та єдиного соціального внеску

Лубенської ОДПІ