Створені комфортні умови для звітування дають результати
За жовтень 2013 року Лубенською ОДПІ прийнято 1065 звітів щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, а надходження внеску склали майже 33 млн. грн.
Для зручності платників було запропоновано подавати звітність по єдиному внеску в електронному вигляді. Безкоштовні електронні ключі Міністерства та зручний онлайн-інтерфейс порталу дозволяють це робити без зайвих витрат часу та ресурсів. Реально оцінивши переваги подання звітності в електронному вигляді, 99 % платників ЄСВ скористались таким сервісом Міністерства доходів і зборів України і направили до Лубенської ОДПІ звіти мережею Інтернет.
План-графік проведення “гарячих ліній” на листопад 2013 року з посадовими особами Лубенської ОДПІ
|
Дата прове-дення |
Час проведення |
ПІБ посадової особи, яка проводить “гарячу лінію” та номер телефону |
Тема “гарячої лінії” |
|
07.11.2013 |
З 10.00 до 11.00 години |
Начальник управління доходів і зборів фізичних осіб Карпов Валерій Миколайович тел. (053615) 26-35 |
Порядок ведення книги обліку доходів і витрат по новому. |
|
12.11.2013 |
З 10.00 до 11.00 години |
Начальник відділу адміністрування єдиного соціального внеску та майнових податків Медвідь Олександр Миколайович тел. (05361) 7- 38-18 |
Порядок нарахування, обчислення і сплата єдиного соціального внеску. |
|
15.11.2013 |
З 10.00 до 11.00 години |
Начальник управління податкового аудиту Булах Олена Олексіївна тел. (053615) 23-73 |
Порядок проведення планових перевірок. Оформлення результатів перевірок. |
|
20.11.2013 |
З 10.00 до 11.00 години |
Начальник управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій Здор Володимир Михайлович тел. (053615) 30-52 |
Збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності. |
|
26.11.2013 |
З 10.00 до 11.00 години |
Перший заступник начальника Маліченко Анатолій Михайлович, тел. (053615) 47-00 |
Легалізація зарплати. Виплата зарплати в конвертах. |
Інформаційно-комунікаційний сектор Лубенської ОДПІ
Запрошуємо на Інтернет-конференцію
14 листопада з 10.00 до 11.30 години буде проведено Інтернет-конференцію на тему «Сплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування суб’єктами підприємницької діяльності – фізичними особами». Конференція пройде на сайті lubnyforum.com в розділі форуму «Конференції».
На запитання відповідатиме перший заступник начальника ОДПІ Маліченко Анатолій Михайлович.
Запитання з даної теми платники можуть надсилати заздалегіть. Питання прийматимуться до 11.20 години 14листопада. Питання надіслані після вказаного часу не оброблятимуться.
Інформаційно-комунікаційний сектор Лубенської ОДПІ
Облік доходів і витрат по новому
Міністерство доходів і зборів України наказом від 16.09.2013р. №481 затвердило нову форму та порядок ведення книги обліку доходів і витрат для фізичних осіб – підприємців, які перебувають на загальній системі оподаткування, а також тих, які провадять незалежну професійну діяльність (далі – Книга). Даний наказ опублікований у виданні «Офіційний вісник України» №78 від 18 жовтня і саме з цієї дати він набирає чинності. Отже, починаючи з 18 жовтня підприємці на загальній системі оподаткування та громадяни, які провадять незалежну професійну діяльність повинні вести Книгу за новою формою.
Нова Книга значно спрощенна і містить лише 9 колонок (замість 12 в старій Книзі). Зокрема, вилучили графи, в яких потрібно було відображати залишок товарних запасів на початок та кінець періоду, внутрішнє переміщення товару тощо. Зате тепер у Книзі будуть відображатися повернені підприємцем суми (наприклад, отриманої раніше передоплати) в графі 3; інші витрати, пов’язані з отриманням доходу (наприклад, витрати на оплату послуг зв’язку, суму орендних і комунальних платежів) – графі 8.
РАХУНКИ для сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове соціальне страхування
|
Код платежу |
Бюджетний рахунок |
Назва платежу |
|
1 |
1 |
3 |
|
71010000 |
37196201001618 |
Роботодавці відповідно до класу професійного ризику виробництва (36,76%-49,7%); Бюджетні установи (36,3%); Роботодавці за осіб з числа льотних екіпажів повітряних суден цивільної авіації (45,96%); Роботодавці з сум винагород за договорами ЦПХ (34,7%); Роботодавці з сум допомоги по тимчасовій непрацездатності або добровільна участь у пенсійному страхуванні (33,2%); Для підприємств, установ та організацій, за працюючих інвалідів (8,41%); Для підприємств та організацій всеукраїнських громадських організацій інвалідів, зокрема товариств УТОГ та УТОС (5,3%); Для підприємств та організацій громадських організацій інвалідів за працюючих інвалідів (5,5%); Утримання з найманих працівників (3,6%); з осіб, які виконують роботи за договорами ЦПХ (2,6%); з осіб, які отримують допомогу по тимчасовій непрацездатності (2%); з осіоб, які працюють на посадах, робота на яких зараховується до стажу, що дає право на одержання пенсії відповідно до окремих Законів України (6,1%); з найманих працівників -інвалідів, які працюють на підприємствах УТОГ, УТОС (2,85%). |
|
71020000 |
37195202001618 |
Військові частини та органи , які виплачують грошове забезпечення (34,7%) ; Утримання з осіб, які отримують грошове забезпечення (2,6 %) |
|
71030000 |
37194203001618 |
Грошове забезпечення батьків-вихователів, добровільна участь у загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванні (33,2%) |
|
71040000 |
37193204001618 |
Для фізичних осіб-підприємців, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність (34,7%) |
|
1 |
2 |
3 |
|
71050000 |
37192205001618 |
Для фізичних осіб-підприємців, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування, осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, та осіб, які беруть добровільну участь у страхуванні на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням (36,6%) |
|
71060000 |
37191206001618 |
Для фізичних осіб-підприємців, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування, осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, та осіб, які беруть добровільну участь у страхуванні на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності (36,21%) |
|
71070000 |
37190207001618 |
Для фізичних осіб-підприємців, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування, осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, та осіб, які беруть добровільну участь у страхуванні на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, і від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності (38,11%) |
|
71080000 |
37199208001618 |
Добровільна участь: на випадок безробіття (1,5%) |
|
71090000 |
37198209001618 |
Добровільна участь: у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності (1,9%) |
|
71100000 |
37198210001618 |
Добровільна участь: від нещасного випадку на виробництві або доплата по фонду нещасних випадків (1,51%) |
Регіон – 16;
МФО банку – 831019;
Найменування одержувача/ЄДРПОУ – Лубенська ОДПІ, 38728800;
Банк одержувача : ГУДКСУ у Полтавській області ;
Призначення платежу :
*;101; ; єдиний соціальний внесок за вересень 2013 року; ; ;
Для довідок звертатися в ЦОПП Лубенської ОДПІ за адресою м.Лубни вулю Я.Мудрого, 21 «операційне вікно» 14 або за телефоном 57-63.
Людмила Шкуда
Заступник начальника управління - начальник
відділу обліку та звітності податкових
платежів та єдиного соціального внеску
Лубенської ОДПІ
















