Від якісного сервісу до стабільного наповнення бюджету
«Із створенням Міністерства, увесь комплекс митних і податкових послуг був стандартизований та уніфікований. Ми розробили високі стандарти якості обслуговування платників і постійно їх контролюємо та вдосконалюємо», - повідомив начальник Лубенської ОДПІ Олександр Коломієць під час інтерв’ю місцевим мас-медіа.
Олександр Коломієць зазначив, що позитивні зміни в діяльності служби сьогодні помітні платникам податків, в першу чергу, завдяки запровадженню та розвитку електронних сервісів. Система електронної податкової звітності забезпечує ефективність та оперативність адміністрування податків і платежів. На веб-порталі Міністерства доходів і зборів розпочав свою роботу новий сервіс – Електронний кабінет платника податків, що дасть змогу суб’єктам господарювання не тільки подавати податкову звітність в он-лайн режимі, але й отримувати інформацію про стан розрахунків із бюджетом.
До уваги депутатів районної ради
Відповідно до ст. 12 Закону України “Про засади запобігання і протидії корупції” особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в тому числі державні службовці, посадові особи органів місцевого самоврядування та депутати місцевих рад зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати за місцем роботи (служби) декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, що додається до цього Закону.
Депутати місцевих рад, які не працюють на постійній основі у відповідній раді, повинні подавати декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік до кадрових підрозділів державних органів, підприємств, установ, організацій за місцем основної роботи.
Про скликання сесії
Голова районної ради Олексій Дядечко підписав розпорядження про скликання позачергової двадцять третьої сесії районної ради шостого скликання, пленарне засідання якої відбудеться 28 січня 2014 року о 10 годині в приміщенні районної ради (м. Лубни, пл. Кузіна, 19).
Мінімізація втручання у роботу сумлінного бізнесу
Міністерство доходів і зборів проводить поетапне об’єднання податкового та митного аудиту. Розроблений єдиний порядок проведення документальних перевірок. Використання ризикоорієнтованої системи відбору платників до податкового аудиту сприяло зменшенню кількості перевірок суб‘єктів господарювання. Якщо у 2012 році перевірками було охоплено 194 суб‘єкти господарювання – юридичні особи, що зареєстровані в Лубенській ОДПІ, то в 2013 році тільки 148, що менше на 24 %. Всі з проведених перевірок є результативними, і як наслідок, донараховано 8280 тис. грн. податкових зобов’язань.
100% касових апаратів звітують „он-лайн”
За рахунок оптимізації та максимальної автоматизації усіх процесів ми прагнемо зберегти час та ресурси громадян і бізнесу, щоб вони витрачали їх не на спілкування із органами доходів і зборів, а на свою основну діяльність.
Зокрема, звітність в електронному вигляді формують вже всі 470 касових апаратів, які зареєстровані в Лубенській ОДПІ. Саме таку кількість реєстраторів розрахункових операцій за поточний рік було підключено до Системи зберігання і збору даних від РРО Міндоходів.