Міністерство доходів і зборів проводить поетапне об’єднання податкового та митного аудиту. Розроблений єдиний порядок проведення документальних перевірок. Використання ризикоорієнтованої системи відбору платників до податкового аудиту сприяло зменшенню кількості перевірок суб‘єктів господарювання. Якщо у 2012 році перевірками було охоплено 194 суб‘єкти господарювання – юридичні особи, що зареєстровані в Лубенській ОДПІ, то в 2013 році тільки 148, що менше на 24 %. Всі з проведених перевірок є результативними, і як наслідок, донараховано 8280 тис. грн. податкових зобов’язань.
З 2014 року втілюється у життя концепція електронного аудиту для підприємців, що працюють на спрощеній системі оподаткування, з 2015 року – для усіх представників малого та середнього бізнесу, з 2016 року – для усіх платників.
За допомогою нового сервісу «Електронний кабінет платника податків» платник податків має змогу підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді, а також переглядати дані про стан розрахунків з бюджетом (картки особових рахунків). Надалі можливості електронного кабінету розширюватимуться. Так, наприклад, платники зможуть переглядати документи, видані органами доходів і зборів, формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, розраховувати пеню, подавати заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримувати консультаційні послуги. Детально про роботу цього сервісу читайте на веб-порталі Міністерства доходів і зборів України.
Інформаційно-комунікаційний сектор Лубенської ОДПІ