За 5 місяців  платники Лубенської ОДПІ поповнили бюджет на 630,7 млн. грн.

У січні – травні 2017 року платники  Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області сплачено до бюджетів усіх рівнів  майже 630,7 млн. грн. платежів, в тому числі до державного бюджету – близько 293,1 млн. грн., до місцевих бюджетів 337,6 млн. грн. 

До загального фонду державного бюджету  впродовж  п’яти місяців 2017 року збір склав 288,9 млн. грн. Порівняно  з  фактичними показниками відповідного періоду  2016 року  забезпечено приріст надходжень на  89,7відсотки.

У розрізі основних платежів забезпечено надходження  : податку на додану вартість – 172,1 млн. грн.,  що майже  в 2,6 рази більше аналогічного періоду попереднього року; податку на прибуток підприємств – 17,7 млн. грн., це майже на 8,6 млн. грн. перевищує показники  минулого року; податку на доходи фізичних осіб – 268,0 млн. грн., що на 99,3 млн. грн. більше минулорічних надходжень; військового збору  18,99 млн. грн., це на 5,5 млн. грн.. більше ніж за  5 місяців 2016 року.

 

Садовий Сергій Володимирович -   в.о. начальника Головного управління ДФС у Полтавській області - кожний перший понеділок місяця з 14.00 до 18.00.

Лєднік Олег Вікторович - перший заступник начальника Головного управління ДФС у Полтавській області - кожний другий вівторок місяця з 09.00 до 13.00.

Коротюк Дмитро Вадимович - в.о. заступника начальника Головного управління ДФС у Полтавській області - кожний третій понеділок місяця з 14.00 до 18.00.

Кузнецова Жанна Борисівна - заступник начальника Головного управління ДФС у Полтавській області - кожну третю п’ятницю місяця з 09.00 до 13.00.

Чорнобривець Віталій Васильович - в.о. заступника начальника Головного управління ДФС у Полтавській області - кожний четвертий четвер місяця з 14.00 до 18.00.

 

За січень – травень 2017 року Центри  обслуговування платників (далі ЦОП), які функціонують при Лубенській ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області, відвідало 72253 платника податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

Персоналом ЦОП  в звітному періоді надано 8567 адміністративних послуг.

За звітний період  вагому частину в наданих адміністративних послугах складає  видача карток платника податків і внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки – 3772 послуги. Також, фахівці Центрів надали 1452 витяги з реєстру платників  єдиного податку, зареєстрували 840 платників єдиного податку, 663 книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, 702 книги обліку розрахункових операцій, 295 розрахункових книжок, видано 175 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюється  органами доходів і зборів та 364 довідок  про подану декларацію про майновий стан та доходи.

 

За січень – травень 2017 року до Лубенської ОДПІ надійшло 7 запитів від юридичних осіб та 1 запит від фізичної особи.

Запити від юридичних осіб стосувались надання інформації щодо ставок земельного податку та податку на нерухоме майно, які застосовуються на території, що обслуговується Лубенською ОДПІ та подання податкових декларацій про майновий стан і доходи громадян, які самостійно здійснювали сільськогосподарську діяльність на належних їм земельних частках (паях) на території сільської ради.  Поданий запит від фізичної особи не підпадає під дію Закону України „Про доступ до публічної інформації”  і йому було відмовлено в наданні запитуваної інформації. 

Всі вони розглянуті у встановлений законодавством термін.

 

За січень-травень 2017 року до Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області надійшло 5 письмових звернень громадян.

Громадяни зверталися з питань проведення контрольно – перевірочної роботи  - 3 випадки та ознайомлення з матеріалами перевірки, 1 випадок - щодо орендної плати за землю та 1 випадок – декларування доходів громадян.

Аналізуючи соціальний стан необхідно зазначити, що в 2-ох випадках це були пенсіонери, в інших 3-ох випадках заявники соціального стану не зазначили. За категорією авторів звернень -  звертався 1 інвалід II групи .