АНАЛІЗ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА СІЧЕНЬ-ВЕРЕСЕНЬ 2017 РОКУ
За січень – вересень 2017 року Центри обслуговування платників (далі ЦОП), які функціонують при Лубенській ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області, відвідало 115817 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.
Персоналом ЦОП в звітному періоді надано 28952 адміністративні послуги.
За звітний період вагому частину в наданих адміністративних послугах складає видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків – 12977 послуг, видача карток платника податків і внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки – 8183 послуги. Також, фахівці Центрів надали 2479 витягів з реєстру платників єдиного податку, зареєстрували 1279 платників єдиного податку, 1202 книги обліку розрахункових операцій, 965 книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, 555 розрахункових книжок, видано 461 довідку про подану декларацію про майновий стан та доходи та 332 довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюється органами доходів і зборів, зареєстровано 162 реєстратора розрахункових операцій.
ЛУБЕНСЬКИЙ ВІЙСЬКОВИЙ КОМІСАРІАТ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ПРОВОДИТЬ відбір на військову службу за контрактом
- Високомобільних десантних військ Збройних Сил України;
- 30-ї окремої гвардійської механізованої Новоград-Волинської Рівненської бригади.
Перевага надається учасникам АТО з бойовим досвідом, які будуть направлятися безпосередньо до військової частини. Кандидати, які не мають досвіду бойових дій але бажають проходити військову службу будуть направлятися через навчальні центри.
Більш детальну інформацію можливо отримати безпосередньо
у Лубенському районному військовому комісаріаті Полтавської області який знаходиться за адресою м. Лубни, вул. Монастирська, 38 тел: 24-08, 7, моб.095-868-72-00 та військових комісаріатах Полтавської області за місцем перебування на обліку або за телефоном "гарячої лінії" (05322) 2-29-96.
До уваги платників податків, зборів, інших платежів!
Звертаємо Вашу увагу на те, що нараховані і сплачені суми податків, зборів та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску обліковуються в інтегрованих картках платників (ІКП), які відкриваються органами ДФС за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками. Облік нарахованих і сплачених сум ведеться автоматично.
Для того, щоб сплачена Вами сума відобразилася саме у Вашій ІКП, необхідно чітко дотримуватись вимог наказу Міністерства фінансів України від 24.07.2015 № 666 «Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів» (далі Порядок 666). В цьому Порядку в доступній формі, з прикладами описано як правильно заповнювати поле платіжного документа «Призначення платежу».
Важливо!
Саме поле «Призначення платежу» в першу чергу використовується ІС «Податковий блок» для ідентифікації платника податку та занесення сплаченої суми до його ІКП. В разі некоректного заповнення Вами цього поля сплачена сума буде обліковуватись як нез’ясована, а у Вашій ІКП може виникнути податковий борг, на який у свою чергу нарахуються пеня та штрафні санкції за несвоєчасну сплату. Навіть у разі встановлення належності Вам сплаченої суми, її можна буде занести до Вашої ІКП тільки поточною датою. За період існування податкового боргу в ІКП буде нараховано пеню та штрафні санкції у відповідності до чинного законодавства.
Нова форма Книги обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу та порядок ведення їх обліку
Наказом Міністерства фінансів України від 23.06.2017 N 591 затверджено форму Книги обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу та Порядку ведення обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу.
Вести таку книгу повинні фізичні особи-платники податку, які зобов’язані:
- подавати податкову декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов’язань) або мають право на таке подання з ціллю повернення зайво сплачених податків, в тому числі при застосуванні права на податкову знижку.
В порівнянні зі старою формою Книги, затвердженою наказом Міндоходів від 11.12.2013 №794, оновлена форма Книги передбачає ведення обліку не тільки доходів, які включаються в загальний річний оподатковуваний дохід, але і тих, які в оподатковуваний дохід не включаються.
В Електронному кабінеті платника запроваджено новий сервіс для платників та фінансових установ
ДФС створено програмний інтерфейс (API) та клієнтське програмне забезпечення для використання у зовнішніх програмних продуктах банків та інших фінансових установ з метою відправки та приймання електронних повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків через Електронний кабінет (Програмний модуль).
Починаючи з 1 вересня 2017 року через взаємодію API «Електронного кабінету» та Програмного модуля забезпечується:
- завантаження файлів повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у національній та іноземній валютах, про відкриття/закриття рахунків платників податків у цінних паперах, про відкриття/закриття кореспондентських рахунків в установах банків, які формуються програмним забезпеченням фінансових установ;
- накладення на файл повідомлення електронних цифрових підписів (ЕЦП) відповідальних посадових осіб фінансових установ у встановленому порядку. Використовується ЕПЦ будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів .