24 липня у районній раді відбулося спільне засідання постійних комісій. Головував на засіданні голова постійної комісії з питань планування бюджету та фінансів Олександр Коломієць.
Участь у роботі комісій взяли голова районної ради Олексій Дядечко та заступник голови районної ради Євгенія Яковченко.
На спільному засіданні депутати попередньо розглянули питання, включені в порядок денний чергової тринадцятої сесії районної ради.
Зокрема, начальник фінансового управління райдержадміністрації Світлана Самійленко інформувала про внесення змін до показників районного бюджету на 2012 рік, про передачу бюджетних трансфертів Лубенській міській раді у 2013 році.
З інформацією про внесення змін до рішення від 24 травня 2011 року «Про Комплексну програму забезпечення пожежної безпеки в Лубенському районі на 2011-2015 роки» виступив Сергій Бойко, зазначивши, що зміни внесені у зв»язку з проведенням реорганізації територіального управління МНС, яке є розробником та відповідальним виконавцем цієї програми.
У виступі заступника голови районної ради Євгенії Яковченко йшлося про Порядок призначення та звільнення керівників підприємств, установ, організацій, що належать до спільної власності територіальних громад сіл району, Положення про контракт з керівником та типову форму контракту.
Радник голови районної ради з юридичних питань Наталія Шишова інформувала про затвердження списку присяжних.
Начальник районного відділу освіти райдержадміністрації Юлія Білокінь ознайомила з питанням надання дозволу виконкому Новоріхівської сільської ради на проведення капітального ремонту: електромережі, утепленню кімнат та заміни вікон у дошкільному навчальному закладі «Вогник», приміщення якого використовується на умовах оренди в ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Було обговорено питання забезпечення Калайдинцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів навчальним комп»ютерним комплексом, а також ліквідації Тишківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів, яке набуло жвавого обговорення серед депутатів.
Опрацьовані питання рекомендовано винести на розгляд 13 сесії районної ради