33333333333333333333333444 Спокійно, виважено, аргументовано 9 грудня пройшла дев’ята сесія Лубенської районної ради шостого скликання, на якій розглянуто десять важливих питань сьогодення.

Засідання проходило у оновленій сесійній залі. Голова районної ради Олексій Дядечко під схвильовані оплески присутніх подякував будівель­никам за високоякісну професій­ну роботу.

  А потім знову від­булася приємна подія. Згідно Указу Президента України 8 жителькам Лубенщини присво­єно почесне звання «Мати - героїня» з врученням відповід­ного знака та свідоцтва про на­городу.

  Високі відзнаки країни, квіти під бурхливі оплески вру­чили жінкам голова районної ра­ди Олексій Дядечко, голова районної державної адміністрації Віктор Алєксєєнко. Їх отри­мали матері восьми дітей — Валентина Ганоченко (с. Піски), семи — Любов Грушевська (с. Вила), шести — Ганна Болвинова (с. Ісківці. Ганна Адамович (с. Величківка), п'яти дітей — Катерина Сірик (с. Лука), Ніна Береза (с. Березівка), Раїса Дерда (с. Величківка), Ганна Тюменцева (с. Новооріхівка).

 

  За високі показники в роботі Почесними грамотами різного рівня нагороджені голови фермерських господарств «Роксолана», «Рід», «Струмок» Микола Кочубей, Олександр Темченко, Сергій Корнієнко, керів­ник фірми «Національний коло­рит» Артур Маркарян.

  Після цих урочистостей Віктор Алєксєєнко, Олексій Дядечко відбули у Лохвицю, щоб взяти участь у роботі обласної наради-навчання з питань підвищення ефективності сільськогосподарського виробництва.

555555550000 Сесію відкрила і вела за­ступник голови районної ради Євгенія Яковченко.

  З перших чотирьох питань — про затверд­ження звіту виконання район­ного бюджету за 9 місяців, внесення змін до показників районного бюджету, передачу бюджетних трансфертів міській раді у 2011 році, передачу бюджетних трансфертів міській раді у 2012 році доповіла на­чальник фінансового управлін­ня райдержадміністрації Світ­лана Самійленко.

Вона зазна­чила, що доходи районного бюджету за 9 місяців цього року без урахування міжбюд­жетних трансфертів забезпечено у сумі 6 млн. 558,6 тис. грн., або 112,1 відсотка до перед­бачених. Запропонувала також на 2011 рік збільшити дохідну частину районного бюджету за загальним фондом на 431 тис. 100 грн. за рахунок субвенцій з Державного бюджету, а також передати у цьому році Лубен­ській міській раді бюджетні трансферти у розмірі 5 тис. 250 грн. на надання послуг із соціальної реабілітації дітей-інвалідів, які проживають на території району, центром со­ціальної реабілітації дітей-інвалідів виконкому Лубенської міської ради. А у 2012 році передати для цих потреб міській раді бюджетні трансферти у розмірі 74 тис. 600 грн., адже у районі 120 дітей віком від 2 до 14 років потребують невідкладної реабілітації.

  Рішення з цих питань, як і по решті обговорених на сесії, прийнято без ускладнень, опе­ративно, адже вони заздалегідь розглядалися на засіданнях постійних депутатських комісій, де пройшли коригування, схвалення, а також були віддруковані і завчасно роздані депутатам для ознайомлення.

  Заступник начальника уп­равління праці та соціального захисту населення РДА Ніна Калайда проінформувала «Про виконання районної програми реалізації державної соціальної політики, спрямованої на посилен­ня соціального захисту найбільш вразливих верств населення району «Турбота» на 2011 рік», депутати затвердили відповідну програму на 2012 рік.

  Євгенія Яковченко проінформувала про внесення змін до рішення районної ради від З грудня 2010 року «Про затвердження регламенту Лу­бенської районної ради», план роботи районної ради на 2012 рік, план діяльності районної ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2012 рік. Із зазначених питань депутати прийняли відповідні рішення.

 Після виступу заступника начальника відділу Держкомзему у районі Олександра Загребельного з питання про технічну до­кументацію з нормативної гро­шової оцінки земельних діля­нок, депутати одноголосно схвалили її.

 Сесія районної ради вирі­шила направити у райдержадміністрацію депутатські запити Романа Сидоренка для їх розгляду і підготовки офіційної відповіді районній раді та депутату.