Верховна Рада України 31 липня 2014 року прийнялаЗакон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України» № 1617-VII. Зміни, які вносяться даним Законом, передбачаютьстворення системи електронного адміністрування податку на додану вартість. Система електронного адміністрування ПДВ дозволить скоротити можливості для зловживань в податковій сфері і тим самим  збільшить надходження до бюджету.

             Основні моменти, передбаченісистемою електронного адміністрування ПДВ:   Найперше, в день реєстрації платника у системі електронного адміністрування ПДВ, на нього автоматично відкривається рахунок. Податкові накладні будуть складатись виключно в електронному вигляді та реєструватись в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) незалежно від розміру податку в одній податковій накладній. Також, за допомогою електронного адміністрування ПДВ можливо буде визначити умову для надання права реєстрації податкових накладних в ЄРПН, тобто, наявність сум податку по отриманих податкових накладних на момент реєстрації, за їх недостатності – поповнення рахунку у системі електронного адміністрування податку на додану вартість та сума сплати податку при ввезені товарів на митну територію України.

 

Шановні мешканці міста та району! Лубенська ОДПІ інформує, що прийом податкових декларацій від громадян на отримання податкової знижки за підсумками 2013 року продовжується. Цим правом можна скористатися до кінця 2014 року.

Право на податкову знижку мають громадяни, які в 2013 році отримували дохід у вигляді заробітної плати та: сплачували за навчання закладам освіти, сплачували проценти за іпотечним житловим кредитом, страхували себе або членів своєї сім’ї, оплачували допоміжні репродуктивні технології, всиновлювали дітей або понесли витрати у зв’язку із переобладнанням транспортного засобу.

 

 

У разі втрати, пошкодження або дострокового знищення первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів платник податків зобов’язанийу п’ятиденний строкз дня такої події письмово повідомити контролюючий орган за місцем обліку в порядку, встановленому Податковим кодексом України для подання податкової звітності, та контролюючий орган, яким було здійснено митне оформлення відповідної митної декларації.

Крім того, платнику необхідно відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючого органу.

На офіційному веб-порталі ДФС України (www.sfs.gov.ua) функціонує банер «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який знаходиться на головній сторінці веб-порталу.

Зокрема, для перевірки надійності ділового партнера достатньо знати його код ЄДРПОУ або його назву.

Лубенська ОДПІ

за матеріалами веб-сайту ДФС України

 http://sfs.gov.ua

 

Полтавський обласнийосередок Всеукраїнської громадської організації «Всеукраїнський бухгалтерський клуб» спільно з ДПІ у м. Полтаві ГУ Міндоходів у Полтавській області 26 листопада 2014 року о 14 годині у приміщенні Університету економіки і торгівлі (аудит. №411а) за адресою: м. Полтава, вул. Коваля, 3 (аудит. 411а) проводить безоплатний семінар з питань оподаткування ПДВ.

Телефони для довідок : (0532) 58-41-70, (0532) 58-37-12, (096) 6285432, (099)2836962.