Завдяки сервісам Міністерства доходів і зборів платники податків можуть оперативно та безкоштовно отримати довідки, дозволи та свідоцтва. Так, зокрема, серед послуг, які пропонуються, – реєстрація книги обліку доходів та витрат, видача довідки про сплату роботодавцем податків та зборів, реєстрація реєстратора розрахункових операцій, видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, видача торгового патенту тощо. Загалом перелік таких адмінпослуг містить 55 найменувань та затверджений відповідним наказом Міністерства.
Для зручності платників кожна послуга має інформаційну картку. В ній зазначено інформацію про суб’єкта, що надає адмінпослугу, нормативно-правові акти, які це регламентують, та умови її отримання.
Так, зокрема, з інформаційної картки платники можуть дізнатися про перелік документів, необхідних для отримання довідки, порядок та спосіб їх подання, термін її видачі, способи отримання результату тощо.
З повним переліком усіх адміністративних послуг, які надаються Міністерством доходів і зборів та його територіальним органами, можна ознайомитися на сайті Міндоходів http://minrd.gov.ua/diyalnist-/katalog-poslug/informatsiya-pro-administrativni-poslu/.