Територіальними органами Міндоходів розіслано понад 244 тис. повідомлень-рішень про сплату податку на нерухомість. Після отримання квитанції громадяни мають сплатити визначену суму податку протягом 60 днів.
Водночас, нагадують фахівці Міністерства, у разі незгоди з нарахованою сумою податку власники житла можуть звернутися до податкових інспекцій для уточнення та звірки даних.
Крім того, платники можуть звернутися до фахівців Міндоходів і для визначення житла, на яке застосовуватиметься пільга. Відповідно до законодавства, квартири та житлові будинки, площа яких не перевищує
За статистикою Міндоходів, з початку року до бюджету вже сплачено 8,5 млн. грн. податку на нерухомість. Юридичні особи нарахували та сплатили 7,3 млн. грн., фізичні особи – 1,2 млн. грн.
Нагадаємо, що податок на нерухомість запроваджено з 1 січня 2013 року. Оподатковуються будівлі, які відносяться до житлового фонду, а саме – житлові будинки, прибудови до них, житлові будинки садибного типу, квартири, котеджі та кімнати у багатосімейних квартирах.
Отримати консультацію щодо нарахування податку на нерухомість можна в податкових інспекціях, Центрах обслуговування платників податків та зателефонувавши до Кол-центру Міндоходів за номером 0800-501-00-7.