З 1 серпня 2018 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 15.05.18 № 511 «Про внесення змін до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Зазначеним документом внесено зміни до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14 квітня 2015 року № 435, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2015 року за № 460/26905 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 11 квітня 2016 року №441), та викладено його у новій редакції.

Зокрема, фізичні особи – підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, у разі прийняття рішення про ліквідацію, припинення діяльності, відповідно до п. 11 розділу III Порядку формують та подають до органу державної фіскальної служби звіт їз зазначенням типу форми «ліквідаційна» протягом 30 календарних днів з дня проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

Нагадаємо, Порядок визначає процедуру, форму, строки подання звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – Звіт) до ДФС України.

Лубенське управління

ГУ ДФС у Полтавській області