Протягом січня - березня 2018 року до Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області надійшло 1 письмове звернення громадян, що на 4 звернення менше, ніж за відповідний період 2017 року.
Громадянин звертався по питанню відмови від реєстраційного номеру облікової картки платника податків і від обліку за серією та номером паспорту. Відповідь з наданням роз’яснення надана у встановлений законодавством термін. Свій соціальний стан заявник не зазначив.
Скарги на недоліки в роботі або бездіяльність посадових осіб в звітному періоді не надходили.
На протязі 3-х місяців 2018 року керівництвом Лубенської ОДПІ здійснено 3 особистих прийоми громадян, що на 2 звернення більше, ніж за відповідний період 2017 року. Один з громадян за соціальним станом - пенсіонер, другий – фізична особа – підприємець (пенсіонер), третій – робітник.
Дані змісту основного питання, що порушували громадяни - звернення стосувалося необхідності отримання роз’яснень щодо правомірності нарахування фінансових санкцій та пені по єдиному податку, в інших випадках - це правомірність стягнення податкового боргу по єдиному соціальному внеску та можливість перенесення помилково зарахованих коштів між параграфами податку на доходи фізичних осіб.
Звернень, які надходять на сервіс «Пульс» від громадян протягом трьох місяців 2018 року не було.
Отримана інформація від заявників розглядалась оперативно у визначені строки. Фактів формального розгляду та надання неповних чи неконкретних відповідей не було.
Людмила Шкуда
начальник відділу
обслуговування платників
Лубенської ОДПІ
ГУ ДФС у Полтавській області