Для зручності платників податків Державною фіскальною службою України запроваджено сервіс «Електронний кабінет платника» (далі - ЕКП). Скористатися ним можливо цілодобово як з персональних комп’ютерів так і з смарт-пристроїв. Працює сервіс безкоштовно та дає змогу економити час.

   Електронний кабінет має функціональні частини: відкрита (загальнодоступна) та приватна (особистий кабінет). 

    За допомогою даного сервісу можливо сформувати та надіслати до органів ДФС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платником окремих податків. Крім того, платники можуть через ЕКП зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Єдиному реєстрі акцизних накладних, скористатися сервісами систем електронного адміністрування ПДВ та реалізації пального. 
Дуже зручно й те, що скориставшись ЕКП платник може у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, а саме: отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності та інші відомості.

   Вхід до «Електронного кабінету платника» здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua та через офіційний веб-портал ДФС з використанням електронно-цифрового підпису (ЕЦП) будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.