Персоналом центру обслуговування платників Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області (далі ЦОП) в звітному періоді надано 15154 адміністративних послуг.

Відділом обслуговування платників податків здійснено аналіз наданих  адміністративних послуг та якості обслуговування платників. З початку 2016 року Центри  обслуговування платників, які функціонують при Лубенській ОДПІ, відвідало 140179 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

За 11 місяців 2016 року  вагому частину в наданих адміністративних послугах складає  видача карток платника податків і внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки – 8415 послуг. Також, фахівці Центрів надали 1454 витягів з реєстру платників  єдиного податку, зареєстрували 678 платників єдиного податку, 732 книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, 1373 книги обліку розрахункових операцій, 839 розрахункових книжок, видано 215 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюється органами фіскальної служби та 355 довідок  про подану декларацію про майновий стан та доходи.

 

 

З метою вивчення рівня ефективності та якості надання послуг у Центрах обслуговування платників фахівцями Лубенської ОДПІ  проводяться письмові опитування за допомогою розташованої біля модератора ЦОП скриньки пропозицій та побажань. Так, у січні – листопаді  2016 року через такі скриньки отримано 599 письмових анкет, в яких платниками надано позитивну оцінку роботи Центрів обслуговування платників в 8970 відгуках.

сектор організації роботи

Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС  у Полтавській області