Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів фіскальної служби, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності у державі. Лубенська ОДПІ приділяє велику увагу даному напрямку роботи.
Загальна кількість письмових звернень громадян, що надійшли до ОДПІ за січень-лютий 2016 року складає 3 звернення.
Громадяни зверталися з питань контрольно-перевірочної роботи та за роз’ясненнями щодо нарахування та сплати загальнодержавних податків
Відповіді на звернення, надані у встановлені законодавством терміни з відповідними роз’ясненнями.
Водночас, окрім письмового спілкування існує практика проведення особистих прийомів громадян.
З початку року першим заступником начальника Лубенської ОДПІ було здійснено 1 прийом за зверненням громадянина (приватного підприємця) яке стосувалося застосування штрафних санкцій за несвоєчасну сплату по єдиному внеску. На особистому прийомі розглянуто зазначене звернення.
Звернення можна надіслати поштою за адресою: індекс 37500, м. Лубни вул. Я.Мудрого, 21 та на електронну скриньку pl.dpi18rez@ sts.gov.ua. Наприйом до посадових осіб Лубенської ОДПІ можна записатись за телефоном (053615) 7-33-69.
Людмила Шкуда,,
начальник управління реєстрації платників та
електронних сервісів Лубенської ОДПІ