Найчастіше громадяни зверталися з питань проведення контрольно – перевірочної роботи, оподаткування доходів фізичних, інформування про ухилення від сплати податків, реєстрації та обліку платників податків. плати за землю та стосовно отримання реєстраційних номерів облікової картки платників.
Відповіді на звернення, надані у встановлені законодавством терміни з відповідними роз’ясненнями.
Також, окрім письмових звернень громадяни зверталися і на особистий прийом до начальника Лубенської ОДПІ та його заступників. На особистих прийомах оперативно було розглянуті всі звернення громадян
Звернення стосувалося інформування про ухилення від оподаткування, зокрема використання праці найманих робітників без оформлення трудових відносин згідно вимог законодавства, а також необхідності отримання пояснень щодо застосованих штрафних санкцій по результатах перевірки припинення підприємницької діяльності.
Фахівці Лубенської ОДПІ приділяють значну увагу зверненням громадян, оскільки лише завдяки відкритому діалогу з громадянами та платниками податків, заснованому на взаємній повазі, можна забезпечити підвищення рівня добровільної сплати податків.
Нагадуємо, що відповідно до статті 40 Конституції України та Закону України «Про звернення громадян» кожен громадянин має право направляти до органів фіскальної служби як індивідуальні, так і колективні письмові звернення. Звертаємо увагу, що звернення, оформлене без дотримання вимог зазначеного закону, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором є анонімним і розгляду не підлягає.
Записатися на особистий прийом до посадових осіб Лубенської ОДПІ можна за телефоном (053615) 7-33-69.
Людмила Шкуда начальник управління реєстрації
платників та електронних сервісів