Найчастіше зверталися громадяни з питань реєстрації та обліку платників податків, за роз’ясненнями щодо нарахування та сплати податків, зборів, платежів. Також цікавились питаннями контрольно-перевірочної роботи, питаннями виконання судового рішення та інформували про факти ухилень від сплати податків тощо.
Також громадяни зверталися і на особистий прийом до начальника Лубенської ОДПІ та його заступників. Всі питання вирішено оперативно.
Фахівці Лубенської ОДПІ приділяють значну увагу зверненням громадян, оскільки лише завдяки відкритому діалогу з громадянами та платниками податків, заснованому на взаємній повазі, можна забезпечити підвищення рівня добровільної сплати податків. Всі звернення взяті на контроль фахівцями Лубенської ОДПІ, проведені відповідні контрольно-перевірочні заходи і, заявникам направлені відповіді у визначені законодавством терміни.
Нагадаємо, що з 28.10.2015р. набрала чинності нова редакція статті 5 Закону України «Про звернення громадян» і, відтепер, громадянин може звернутися до органів ДФС через:
- засоби телефонного зв'язку контакт-центру ІДД ДФС за телефонним номером: (044) 284-00-07;
- використання мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку на поштову скриньку Лубенської ОДПІ Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ;
- поштою або передати особисто чи через уповноважену особу до Лубенської ОДПІ за адресою 37500, м. Лубни, вул. Ярослава Мудрого , 21;
- особистий прийом керівництвом чи посадовими особами структурних підрозділів Лубенської ОДПІ. Записатися на особистий прийом можна за телефоном (053615) 7-33-69.
Водночас повідомляємо, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Таким чином, електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд скан-копії та/або фото копії.
Також звертаємо увагу, що відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Лариса Дядечко,
начальник відділу надання адміністративних
послуг, розгляду звернень та забезпечення доступу
до публічної інформації
управління реєстрації платників та
електронних сервісів Лубенської ОДПІ