В наш час електронне спілкування стає нормою, витісняючи паперову бюрократію   та значно економлячи час користувача . До послуг підприємницької спільноти є чимало «on-line» сервісів, які полегшують роботу керівників, бухгалтерів, розширюючи інформаційний простір. Розібратися в «електронних» тонкощах всім бажаючим допомагають фахівці Лубенської ОДПІ під час семінарів – практикумів.

Платники податків знайомляться з інформацією про порядок отримання електронного цифрового підпису, вчаться відправляти звітність, використовуючи різні програмні продукти.

 

 

Під час тренінгів платники дізнаються про інші електронні сервіси Міндоходів, зокрема: “Електронний кабінет платника податків” дозволяє подання звітності в режимі реального часу з отриманням квитанції про ії прийняття або неприйняття; «Довідка про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів)» на електронний запит платників податків дає змогу швидко отримати відповідну довідку; «Реєстр страхувальників» дозволяє оперативно отримати дані про взяття на облік, реєстраційний номер платника єдиного внеску та його клас професійного ризику.

            Крім цього, на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України працюють інформаційні сервіси - «Реєстр платників ПДВ» та «Анульовані свідоцтва платників ПДВ» - допоможуть дізнатися про те, чи є дійсним свідоцтво ПДВ свого контрагента, дату початку дії свідоцтва, а також інформацію про анулювання реєстрації платника ПДВ; «Перевірка свідоцтва платника єдиного податку» –можна впевнитись в тому, що свідоцтво платника єдиного податку є дійсним; «Загальнодоступний Інформаційно-довідковий ресурс» - представлена офіційна позиція ДФС України по всіх напрямах чинного податкового законодавства у формі питань-відповідей; «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» - допомагає оцінити податкові ризики діяльності з партнером; сервіс «Пульс» гарантує платнику податків послуги з оперативного вирішення проблемних питань, тощо.