З метою створення комфортних умов ведення бізнесу в Україні Міністерством доходів і зборів України забезпечено впровадження електронного сервісу «Електронний кабінет платника податків» в підсистемі якого передбачено режим «Ведення Книги обліку доходів і витрат в електронному вигляді та формування податкової декларації» для фізичних осіб-підприємців, які здійснюють діяльність на загальній системі оподаткування.
З 1 січня 2014 року фізичні особи-підприємці, у разі обрання за власним бажанням ведення Книги обліку доходів і витрат (далі - Книга) в електронній формі відповідно до п.4 наказу Міндоходів України від 16.09.2013 року № 481 «Порядку ведення Книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи-підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які проводять незалежну професійну діяльність» зобов’язані звернутись до територіального органу Міндоходів за місцем обліку, укласти договір на отримання посиленого сертифікату відкритих ключів, сформованих акредитованим центром сертифікації ключів ІДД Міндоходів.
За допомогою електронного ключа у сервісі «Електронний кабінет платника податків» в режимі «Ведення Книги обліку доходів і витрат в електронному вигляді та формування податкової декларації» сформувати заяву на отримання книги і надіслати її до контролюючого органу за місцем податкового обліку засобами електронного зв’язку.
Після отримання фізичною особою-підприємцем повідомлення про реєстрацію Книги така особа здійснює операції з її ведення. При цьому фізичною особою-підприємцем записи в електронній Книзі виконуються за підсумками робочого дня, протягом якого отримано дохід.
Інформаційно-комунікаційний сектор
Лубенської ОДПІ