Протягом січня-лютого цього року на сервіс Міністерства доходів і зборів України «Пульс» від платників податків Лубенської ОДПІ надійшло 3 звернення, а саме : щодо сплати єдиного соціального внеску, подання звітності та підтвердження статусу платника єдиного податку.Усі звернення були докладно розглянуті та проаналізовані, проведена робота із заявниками по вирішенню спірних питань.
Отже, як свідчить практичний досвід, сервіс «Пульс» - це надійний інструмент для вирішення проблем, що виникають у платників податків у відносинах із податківцями та врегулюванню спірних питань. Результатом роботи сервісу є викорінення корупції в органах податкової служби, стрімке зростання податкової культури у суспільстві та покращання сервісу обслуговування платників податків.
Лубенська ОДПІ Міндоходів у Полтавській області нагадує, що телефонний сервіс „Пульс” функціонує цілодобово: у робочий час інформацію про корупційні та інші неправомірні дії приймають працівники сервісного центру, а у неробочий час - інтерактивний автовідповідач. Номер „Пульсу” - (044) 284-00-07. Телефонна лінія працює за принципом call-back, тобто працівники сервісного центру не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють заявника про результати перевірки та вжиті заходи.
Інформаційно-комунікаційний сектор
Лубенської ОДПІ