УКРАЇНА

ЛУБЕНСЬКА РАЙОННА РАДА

ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Перша сесія восьмого скликання

Р І Ш Е Н Н Я

  від 15 грудня 2020 року

Про початок реорганізації Відділу управління

комунальним майном Пирятинської районної

ради шляхом приєднання   до   Лубенської

районної ради Полтавської   області

Відповідно до статей 43, 59, пункту 6-2 Розділу 5 “Прикінцеві і перехідні положення” Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, статей 104, 105, 107 Цивільного кодексу України, статей 4, 17 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань”, статті 2 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, частини 4 статті 31 Закону України “Про Національний архівний фонд та архівні установи”, Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 р. № 419, Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 р. № 879, Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 р. № 1000/5, Лубенська районна рада Полтавської області

ВИРІШИЛА:

 

  1. Почати процедуру реорганізації Відділу управління комунальним майном Пирятинської районної ради (ЄДРПОУ 34698867), місцезнаходження: 37000, вул. Соборна, 42, м. Пирятин, Пирятинського району, Полтавської області шляхом приєднання до Лубенської районної ради Полтавської області (ЄДРПОУ 21072647), місцезнаходження: площа академіка Олексія Бекетова, 19, м. Лубни Полтавської області, 37500.
  2. Лубенська районна рада Полтавської області є правонаступником всього майна, прав та обов’язків Відділу управління комунальним майном Пирятинської районної ради.
  3. Утворити Комісію з реорганізації Відділу управління комунальним майном Пирятинської районної ради у складі:

1) Голова комісії: Качаненко Тетяна Петрівна (ІПН ХХХХХХХХХХ) –

голова Лубенської районної ради Полтавської області;

2) Заступник голови комісії: Циганенко Олександр Миколайович (ІПН ХХХХХХХХХХ) – заступник голови Лубенської районної ради Полтавської області;

3) Заступник голови комісії: Чуб Ольга Олександрівна (ІПН ХХХХХХХХХХ) – головний бухгалтер Лубенської районної ради Полтавської області;

4) Член комісії: Сірченко Євген Олегович (ІПН ХХХХХХХХХХ) – начальник фінансового управління Лубенської районної державної адміністрації Полтавської області;

5) Член комісії: Форс Любов Петрівна (ІПН ХХХХХХХХХХ) – головний бухгалтер Відділу управління комунальним майном Пирятинської районної ради;

  1. Уповноважити Комісію з реорганізації Відділу управління комунальним майном Пирятинської районної ради (далі – Комісія з реорганізації) забезпечити проведення інвентаризації активів та зобов’язань Пирятинської районної ради перед складанням річної фінансової звітності станом на 31.12.2020 р. Інвентаризацію активів та зобов’язань проводити у присутності матеріально відповідальних осіб Відділу управління комунальним майном Пирятинської районної ради.
  2. Затвердити форму передавального акту (додається).
  3. Комісії з реорганізації забезпечити інвентаризацію документів, що нагромадилися під час діяльності Відділу управління комунальним майном Пирятинської районної ради станом на 31.12.2020 р. у порядку, передбаченому законодавством.
  4. Здійснити передачу службових документів, що нагромадилися під час діяльності Відділу управління комунальним майном Пирятинської районної ради станом на 31.12.2020 р. до архівних установ місцевої територіальної громади.
  5. Головному бухгалтеру виконавчого апарату Лубенської районної ради Полтавської області забезпечити своєчасне та повне прийняття та оприбуткування активів та зобов’язань Відділу управління комунальним майном Пирятинської районної ради згідно з передавальним актом.
  6. Голові Комісії з реорганізації забезпечити своєчасне здійснення заходів згідно чинного законодавства. Про хід і результати проведеної роботи інформувати Лубенську районну раду Полтавської області на пленарних засіданнях (згідно графіку проведення сесій).
  7. Голові Комісії з реорганізації забезпечити у встановленому законом

порядку:

− закриття рахунків Відділу управління комунальним майном Пирятинської районної ради у органах державного казначейства та банках.

− подання фінансової звітності Відділу управління комунальним майном Пирятинської районної ради за 2020 рік, а у разі необхідності – і за відповідний період 2021 року;

− внести на розгляд та затвердження сесії Лубенської районної ради Полтавської області передавального акту;

− державну реєстрацію припинення Відділу управління комунальним майном Пирятинської районної ради, ЄДРПОУ 21046166 та державну реєстрацію змін до відомостей про Лубенську районну раду Полтавської області, ЄДРПОУ 21072647.

  1. Комісії з реорганізації забезпечити у встановленому законом порядку знищення печаток та штампів Відділу управління комунальним майном Пирятинської районної ради протягом 10 (десяти) робочих днів з дня державної реєстрації припинення цієї юридичної особи.
  2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань управління майном, житлово-комунального господарства, енергозбереження, будівництва, транспорту та зв’язку.

Голова районної ради                                                                   Т.П.Качаненко

                           Додаток

                                                      до рішення першої сесії

                                                                         районної ради восьмого скликання  

                                                       від 15 грудня 2020 року

ФОРМА ПЕРЕДАВАЛЬНОГО АКТУ

м. Лубни                                                                                 ________ 20___ року

Ми, що нижче підписалися, голова та члени Комісії з реорганізації Відділу управління комунальним майном Пирятинської районної ради, створеної рішенням Лубенської районної ради Полтавської області від ________2020 р. у складі:

Голови комісії: Качаненко Тетяни Петрівни

Заступника голови комісії: _________________________

Заступника голови комісії: _________________________

Члена комісії: ___________________________________

Члена комісії: ___________________________________

Члена комісії:_________________________________

Члена комісії: ___________________________________

Члена комісії: ___________________________________

Члена комісії: ___________________________________

Члена комісії: ___________________________________

керуючись частиною 2 та 3 статті 107 Цивільного кодексу України, статей 43, 59, п. 6-2 Розділу 5 «Прикінцеві і перехідні положення» Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до статей 104, 105, 107 Цивільного кодексу України, статей 4, 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», статті 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», склали цей акт про наступне:

  1. Лубенська районна рада Полтавської області (ЄДРПОУ 21072647), місцезнаходження: площа академіка Олексія Бекетова, 19, м.Лубни Лубенського району Полтавської області, (37503) внаслідок реорганізації Відділу управління комунальним майном Пирятинської районної ради (ЄДРПОУ _________, місцезнаходження: вул. _____________________, м. Пирятин Пирятинського району, Полтавської області (індекс), шляхом приєднання до Лубенської районної ради Полтавської області, є правонаступником майна, активів та зобов’язань Відділу управління комунальним майном Пирятинської районної ради, а саме:

1.1. Необоротних активів (балансова вартість) – _________ грн., у тому числі:

− основні засоби – __________ грн.;

− інші необоротні матеріальні активи – __________ грн.;

1.2. Виробничі запаси – __________ грн.;

1.3. Грошових коштів – __________ грн.;

1.4. Дебіторської заборгованості – __________ грн., у тому числі:

перед бюджетом – __________ грн.;

з оплати праці – __________ грн.;

1.5. Кредиторської заборгованості – __________ грн., у тому числі:

перед бюджетом – __________ грн.;

з оплати праці – __________ грн.;

  1. Разом із майном Відділу управління комунальним майном Пирятинської районної ради Лубенська районна рада Полтавської області приймає документи, що підтверджують майнові права на об’єкти основних засобів та документів, які підтверджують право користування земельними ділянками. Додатки до передавального акту: ________ на ____аркушах. Усього: _____ аркушів.
  2. Службові документи, що нагромадилися станом на 31.12.2020 р. під час діяльності Відділу управління комунальним майном Пирятинської районної ради, передані, згідно акту приймання-передачі на тимчасове зберігання до архівних установ.

Комісія з реорганізації Відділу управління комунальним майном Пирятинської районної ради:

Голова комісії: ________________ (підпис)________________________ (ПІБ)

Заступник голови комісії: ___________(підпис) _____________________(ПІБ)

Член комісії: __________________(підпис) _________________________(ПІБ)

Член комісії:__________________ (підпис) _________________________(ПІБ)

Член комісії: _________________ (підпис) _________________________(ПІБ)

Член комісії: _________________ (підпис) _________________________(ПІБ)

Член комісії: _________________ (підпис) _________________________(ПІБ)

Член комісії: _________________ (підпис) _________________________(ПІБ)

Член комісії: _________________ (підпис) _________________________(ПІБ)

Від імені Лубенської районної ради Полтавської області прийняли:

_____________________________(підпис) _________________________ (ПІБ)

_____________________________(підпис) _________________________ (ПІБ)

_____________________________(підпис) _________________________ (ПІБ)

_____________________                                                                ___________

                                                                                                      (підпис)

Заступник голови районної ради                                                   О.М.Циганенко