Законом України «Про доступ до публічної інформації» влада зобов’язалася «забезпечити прозорість та відкритість своєї  діяльності». Кожен може протягом п’яти робочих днів  отримувати публічну інформацію, а також інформацію щодо себе, яка є у розпорядженні органів влади (в т. ч. і в Лубенській ОДПІ) і не віднесена до інформації з обмеженим доступом.

 

 

                Слід зважити яким чином отримати інформацію – шляхом подання запиту про інформацію чи звернення (заява, пропозиція, скарга)?

                Ключовою відмінністю між зверненням та запитом є те, що інформаційний запит – це прохання надати вже створену інформацію (стан розрахунків, організаційну структуру тощо), а відповідь на звернення потребує узагальнення, обробки вже існуючої і створення нової інформації (проведення перевірки,  роз'яснення податкового законодавства тощо). До того ж звернення громадян регулюється спеціальним Законом України «Про звернення громадян».

Аби отримати публічну інформацію (в т. ч. інформацію щодо себе)  необхідно подати запит на інформацію. Запит може бути індивідуальним або колективним, подаватись в усній, письмовій чи іншій формах, зокрема : поштою на адресу   Лубенської ОДПІ - 37500, м.Лубни, вул. Ярослава Мудрого, 21 (на конверті вказувати „Публічна інформація”); факсом/телефоном – (05361) 55-68; електронною поштою –на адресу  lubpublic@ukr.net.

Для спрощення процедури подання запиту, його форма розміщена на інформаційному стенді «Доступ до публічної інформації» в приміщення ЦОПП Лубенської ОДПІ.

Найчастіше запитувачі звертаються з проханням надати інформацію щодо :

- реєстраційних даних платників податків;

- діяльності підприємств;

- відомостей про третіх осіб;

- стану надходження податків до бюджету України.

 

Сектор забезпечення доступу до публічної

 інформації та розгляду звернень громадян