Зважаючи на надшвидкий темп сьогоднішнього життя, звертаємо увагу платників податків на те, що ви зможете значно зекономити свій час, направляючи звіти електронною поштою. Для цієї нескладної операції вам знадобиться лише електронний цифровий підпис, відповідне програмне забезпечення та доступ до мережі Інтернет.

Отримати ключ електронного цифрового підпису можна безкоштовно, при наявності необхідних документів, у Центрі обслуговування платників Лубенської ОДПІ за адресою м. Лубни вул. Ярослава Мудрого, 21, секція 4. В разі виникнення питань телефонуйте за номером (05361) 70381.  

 

В наш час електронне спілкування стає нормою , витісняючи паперову бюрократію   та значно економлячи час користувача . До послуг підприємницької спільноти є чимало «on-line» сервісів, які полегшують роботу керівників, бухгалтерів, розширюючи інформаційний простір. Розібратися в «електронних» тонкощах представникам бізнесу допомагають фахівці Лубенської ОДПІ під час семінарів – практикумів.

Платники податків знайомляться з інформацією про порядок отримання електронного цифрового підпису, вчаться відправляти звітність, використовуючи різні програмні продукти.

 

Про це повідомив перший заступник начальника Лубенської ОДПІ ГУ Міндоходів у Полтавській області                                               Анатолій Маліченко під час брифінгу , який нещодавно відбувся в інспекції для представників ЗМІ.

Податківець наголосив ,що надходження до місцевих бюджетів та виплата заробітної плати тісно пов’язані між собою речі. Оскільки податок на доходи фізичних осіб є бюджетоутворюючим , своєчасна та в повному обсязі його сплата знаходиться на особливому контролі податківців Лубенщини . Комплексна, систематична робота з платниками податків в інспекції здійснюється за декількома напрямками та спрямована на збільшення надходжень.

Протягом січня - вересень 2014 року робочою комісією проведено   12 засідань , на які запрошено 72фізичних осіб – підприємців з питань підвищення заробітної плати найманим працівникам та оформлення найманих працівників . З приватними підприємцями проведено відповідну роз’яснювальну роботу щодо ліквідації фактів отримання заробітної плати в «конвертах» та забезпечення зростання перерахувань податку на доходи фізичних осіб.

 

Нині триває масштабна операція «Урожай – 2014», проведення якої ініційовано Державною фіскальною службою України. Мета кампанії – забезпечити створення рівних умов для роботи в рамках правового поля усіх сільгоспвиробників. Спеціальні робочі групи встановлюють реальну кількість працівників, задіяних у сільгоспроботах та їхню реальну заробітну плату, площі фактично використаних сільгоспугідь. Захід направлений на підтримку розвитку сільськогосподарського сектору, забезпечення дотримання норм законодавства усіма підприємствами – аграріями і соціальний захист людей, які працюють у даному секторі економіки.

Починаючи з 01.08.2014р. податкові агенти (банки, кредитні спілки) при нарахуванні процентів на користь платника податку мають відображати загальну суму нарахованих у звітному періоді доходів і загальну суму утриманого з них податку в податковому розрахунку суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку (форма №1 ДФ). Також з 03.08.2014р. запроваджено військовий збір, платники якого зобов'язані подавати податковий розрахунок за формою № 1ДФдо контролюючого органу за місцем свого розташування.