З початку року мережею Інтернет до Лубенської ОДПІ юридичними та фізичними особами – платниками податку подано більше 9,5 тис. податкових декларацій. Отримали ключі електронного цифрового підпису (ЕЦП) більш як 2,8 тис. платників, лише протягом червня  ЕЦП отримали 543 платника податку.

Електронний цифровий підпис або електронні ключі – це електронний варіант підпису директора, бухгалтера, а також мокрої печатки для документів. Електронні звіти формуються і відправляються в спеціальній програмі. Тому після отримання ЕЦП платнику потрібно отримати безкоштовне програмне забезпечення для електронної звітності.

 

Перш ніж відправляти електронні звіти, потрібно обов’язково укласти договір з територіальним органом Міністерства доходів і зборів, який теж укладається в електронному вигляді. ЕЦП дійсні тільки протягом дії договору – 1 рік, тому процедуру отримання електронних ключів потрібно повторювати по закінченню терміну дії договору.

В Центрі обслуговування платників податків Лубенської ОДПІ працює відокремлений пункт реєстрації користувачів АЦСК ІДД Міндоходів, який і видає ключі ЕЦП. Всього по Полтавській області ключі ЕЦП безкоштовно видають лише 3 відокремлені пункти реєстрації – у Полтаві, Кременчуці та Лубнах.

У наш час будь-яка сфера діяльності стає практично повністю комп’ютеризованою, і буквально всі операції робляться в електронному вигляді. Це стосується і бухгалтерської звітності. Сьогодні підприємцю або бухгалтеру вже не обов’язково для здачі звітності їхати в контролюючі органи та довго стояти в чергах. Можна здавати звіти, не відходячи від комп’ютера, по електронній пошті.

Запрошуємо платників податків отримати ключі електронного цифрового підпису в приміщенні Центру обслуговування платників податків головного офісу Лубенської ОДПІ, телефон для довідок 7-03-81.

Інформаційно – комунікаційний сектор Лубенської ОДПІ

Головного управління Міндоходів у Полтавській області