Міністр О. Клименко запровадив конкретні та дієві заходи для подолання корупційних явищ у податковій та митній службах. З метою забезпечення оперативного реагування на скарги та звернення громадян та суб’єктів господарювання щодо діяльності працівників податкових та митних органів функціонує єдиний антикорупційний сервіс «Пульс».
Ефективний сервіс попереджує труднощі в спілкуванні, некоректне ставлення, перевищення повноважень, неякісне обслуговування.
Лінія Міндоходів працює за принципом call-back – податківці та митники не тільки приймають звернення, але й повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи.
Номер цідобової телефонної лінії оновленого сервісу «Пульс» Міністерства доходів та зборів України для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.
Платники податків, що користувалися антикорупційним інтерактивним сервісом «Пульс», найчастіше скаржилися на організаційні недоліки в роботі органів ДПС та проблеми з поданням електронної звітності. Понад 84% звернень стосувалися цих питань.
Після того, як «Пульс» почав приймати інформацію не тільки про податківців, а й про митну службу, 2% громадян поскаржилися на затримку митного оформлення вантажів, на черги на постах і пунктах.
При цьому в Міндоходів підкреслюють, що досягли неабиякої оперативності в реагуванні на звернення платників: 95% порушених питань були вирішені протягом доби.