Податківці Лубенської ОДПІ приділяють належну увагу спілкуванню з платниками податків і громадськістю. Метою роботи зі зверненнями громадян є допомога у вирішенні актуальних проблем кожного громадянина, який звертається до податкової.
Так, за січень – лютий 2013 року до Лубенської ОДПІ надійшло 7 письмових звернень, а також на особистий прийом звернулось 4 громадяни.
Найчастіше громадянами порушувалися питання щодо інформування про ухилення від сплати податків (27 % від загальної кількості звернень), оподаткування доходів підприємницької діяльності (18%), сплати податку на прибуток (18%) тощо. Всі звернення вирішені по суті та відповідно до чинного законодавства надані письмові та усні роз’яснення.
За соціальним станом громадян, найбільша кількість звернень надходить від найманих осіб та суб’єктів господарської діяльності – фізичних осіб.
Громадяни, які сигналізують про порушення норм податкового законодавства, зокрема, щодо виплати зарплати «у конвертах», невидача товарних чеків тощо, сприяють виявленню недобросовісних платників податків.
Сектор забезпечення доступу до публічної
інформації та розгляду звернень громадян