Одним з основних пріоритетів діяльності сучасної податкової служби, який визначає принципово новий – партнерський рівень відносин з суб‘єктами господарювання є ефективне обслуговування платників податків. Вагомим кроком у цьому напрямку є створення в Лубенській ОДПІ  Центру з обслуговування платників податків.

На податковому обліку в Лубенській ОДПІ перебуває більше 7 тис. фізичних осіб-підприємців  та  більше 2 тис.  суб’єктів господарської діяльності - юридичних осіб.

 

За час функціонування Центру, його працівниками надано близько 25 тис. адміністративних послуг (довідки, свідоцтва, рішення, консультації тощо).  Це означає, що ми рухаємося у правильному напрямку: перетворюючись з фіскального органу на сервісну службу.

Крім цього, в Центрі обслуговування платників податків головного офісу Лубенської ОДПІ, на початку цього року розпочав роботу сектор видачі безкоштовних сертифікатів електронного цифрового підпису. На сьогодні сертифіковані електронні ключі уже отримали близько 200 лубенців. Платники податків для подання податкової звітності в електронному вигляді, отримуючи безкоштовне програмне забезпечення, мають можливість проконсультуватись як користуватись програмою та відправити електронну звітність через мережу Інтернет.

Для отримання додаткової інформації необхідно звертатися до центрів обслуговування платників податків Лубенської ОДПІ з 9-00 до 20-00 год. з понеділка по п’ятницю та з 9-00 до 16-00 год. в суботу за адресами :

ЦОПП Лубенської ОДПІ (головний офіс) – 37500, м. Лубни вул. Я.Мудрого, 21

ЦОПП Пирятинського відділення  - 37000, м. Пирятин вул. Радянська, 16

ЦОПП Оржицького відділення – 37700, смт. Оржиця вул. Леніна, 124

ЦОПП Гребінківського відділення – 37400, м. Гребінка вул. Жовтнева, 11.

 

Аліна Німець, завідувач сектору

забезпечення доступу до публічної

інформації та розгляду звернень громадян