Починаючи з 1 січня 2013 року розпочалася кампанія декларування доходів громадян, отриманих у 2012 році.
З метою створення сприятливих умов для виконання громадянами свого конституційного обов’язку та покращання рівня обслуговування підприємців та громадян, державною податковою службою України створено новий сервіс, що дозволить громадянам заповнювати та направляти до податкової служби декларацію про майновий стан та доходи через Інтернет.
Для користування послугою платнику слід отримати електронний ключ цифрового підпису та відповідне програмне забезпечення.
На офіційному веб-порталі податкової служби вже з’явився спеціальний банер, у якому детально пояснюється порядок заповнення декларації та її додатків.
Створення декларації складатиметься з трьох простих кроків. Перш за все платнику пропонуватиметься обрати відповідну категорію – „фізична особа-підприємець” або „громадянин”, потім варіант збереження заповненої декларації у паперовому чи електронному вигляді. І вже після цього перейти безпосередньо до заповнення документу. Після внесення усіх необхідних даних та скріплення їх цифровим підписом декларація за бажанням платника або надсилатиметься до податкової, або зберігатиметься для друку у паперовому вигляді.
Така новація позбавляє громадян необхідності відвідувати податкову для звітування. Оскільки подавати декларацію потрібно за місцем реєстрації, особливо зручним цей сервіс стане для тих платників, в яких відрізняються адреси реєстрації та фактичного проживання.
Кім того, відтепер електронний цифровий підпис можна безкоштовно отримати в приміщенні ЦОПП Лубенської ОДПІ за адресою: м. Лубни, вул. Ярослава Мудрого, 21, секція №4. Реєстрація користувачів відбувається з понеділка по четвер з 9:00 до 19:30 год., у п’ятницю - з 9:00 по 18:15 год., вихідний – субота та неділя. А саму програму – вільно завантажити з веб-порталу податкової.