Головне управління ДПС у Полтавській області інформує, що Порядок функціонування інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет) визначається наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01.08.2017 за № 942/30810.
Для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету за допомогою файлового кваліфікованого електронного підпису необхідно:
- натиснути «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету;
- у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Файловий ключ»;
- у полі «Оберіть АЦСК» обрати надавача електронних довірчих послуг, яким видано кваліфікований електронний підпис;
- у полі «Особистий ключ», використовуючи кнопку «Обрати», завантажити файл із ключем;
- вказати пароль доступу до особистого ключа у полі «Пароль захисту ключа» та натиснути «Зчитати»;
- після успішного зчитування ключа здійснити вхід до приватної частини Електронного кабінету використовуючи кнопку «Увійти».
Для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету за допомогою Дія.Підпис необхідно:
- натиснути «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету;
- у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Дія.Підпис»;
- натиснути «Отримати код» та відсканувати згенерований QR-код;
- у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис».
Нагадуємо, що вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал Державної податкової служби України.
Головне управління ДПС у Полтавській області