Сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг – одна із основних функцій податкової служби.

     В період з 11 вересня по 15 вересня 2023 року до Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань податкового законодавства та з інших питань ,що відносяться до компетенції податкових органів звернулось 783 платника податків – підприємців, юридичних осіб, а також мешканців Лубенської територіальної громади та іншої території України.

     Найбільш запитуваними є і залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 80 фізичних осіб, з них 6 громадян з інших регіонів України. Видано 20 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, з них 2 громадянам з інших регіонів.

     Також, протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 26 платників єдиного податку, 29 реєстраторів розрахункових операцій, перереєстровано -3, скасовано -1. Зареєстровано 1 книгу реєстраційних операцій, 2 РК. Видано 1 витяг платника податку на додану вартість. Опрацьовано 29 заяв платників єдиного податку на перереєстрацію та внесення змін, видано 35 витягів з реєстру платників єдиного податку, в тому числі 1 витяг платникам міста Каховка, відмовлено 2 громадянам в реєстрації платниками єдиного податку, в зв’язку з наявністю податкового боргу.

     Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за тиждень було опрацьовано 42 відомості.

      Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в ЦОП Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 28 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 7 юридичних осіб, 15 фізичних осіб – підприємців та 6 громадян.

     Постійно проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції, взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента.

      За тиждень з метою погодження довідки - розрахунку, щодо сплати єдиного внеску для установ банків звернувся 1 платник. Видано 1 довідку про підтвердження статусу податкового резидента.

      Начальник Лубенської ДПІ на постійній основі приймає участь у виробничих нарадах та засіданнях виконавчого комітету Лубенської міської ради.

          15 вересня відбулось засідання комісії зі встановлення розміру відсотків від нормативної грошової оцінки при укладанні договору оренди землі.

        Фахівці центру обслуговування платників податків завжди готові надати допомогу в отриманні адміністративних та інших послуг, які надаються органами Державної податкової служби не лише громадянам Лубенської територіальної громади, але й мешканцям з інших регіонів України.

Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області