26 січня під головуванням голови Лубенської районної ради Тетяни Качаненко, за участю заступника голови районної ради Оксани Цимбал, відбулася нарада із начальниками фінансово – господарських відділів районних рад, які перебувають у стадії реорганізації шляхом приєднання до Лубенської районної ради. У нараді взяли участь: начальник об’єднаної податкової інспекції Олександр Коломієць, в.о. начальника управління казначейської служби України в Лубенському районі Любов Тараненко, начальник фінансового управління Лубенської РДА Євген Сірченко, заступник начальника відділу карток реєстру застрахованих осіб головного управління ПФУ в Полтавській області Анатолій Копотун, начальник архівного відділу Віта Брюховецька.
Головне питання наради – організація виплати заробітної плати працівникам районних рад, які перебувають у стадії реорганізації та своєчасне подання звітності. Під час обговорення, всі учасники наради мали змогу донести певну інформацію та отримати відповіді на запитання щодо врегулювання і вирішення даного питання,
Володимир Малюжко, начальник відділу управління майном комунальної власності Лубенської районної ради, детально зупинився на питанні складання передавальних актів районними радами та подальшому затвердженні на черговій сесії Лубенської районної ради.
Окремо учасники наради зупинилися на питанні упорядкуванню та передачі службових документів, що нагромадилися станом на 31.12.2020 року під час діяльності районних рад.
Доручені конкретні завдання та поставлені терміни їх виконання.
Голова Лубенської районної ради Тетяна Качаненко подякувала всім учасникам за конструктивну роботу.