Робота із зверненнями громадян працівниками податкової служби сприяє задоволенню потреб громадськості, є основою ефективності державної влади й контролю громадян за її діяльністю, забезпечує можливість участі громадян у створенні державної політики.
Звернення розглядаються й вирішуються в строки не більше одного місяця від дня його надходження, а ті, які не мають потреби в додатковому вивченні - не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їхнього одержання. Але в разі неможливості вирішення порушених питань у вказаний термін, строк розгляду звернення може бути продовжено до 45 днів, про що повідомляється заявник.
Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню:
письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписані автором, а також такі з якого не можливо встановити авторство, тобто анонімні звернення;
повторне звернення у той самий орган, від того самого громадянина з питання, яке вже було вирішено даним органом по суті;
звернення осіб, визнаних судом недієздатними подані ними особисто або особами, цивільна дієздатність яких обмежена Цивільним кодексом України;
звернення-скарги на рішення, що оскаржувалось, подані з порушенням терміну звернення відповідно до статті 17 Закону України «Про звернення громадян».
Сектор забезпечення доступу до публічної інформації та
розгляду звернень громадян Лубенської ОДПІ