Звернення чи запит на інформацію?
Право на доступ до публічної інформації є конституційним правом людини, передбаченим і гарантованим статтею 34 Конституції України та Законом України “Про доступ до публічної інформації”.
Тепер кожна людина має право звернутися із запитом на отримання публічної інформації (крім інформації з обмеженим доступом) незалежно від того стосується це її особисто чи ні, не пояснюючи причин. І суб’єкт владних повноважень, отримавши запит, має відповісти упродовж п’яти робочих днів.
Запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації (зокрема, Лубенської ОДПІ) надати публічну інформацію, що находиться у його володінні. Запит подається у довільній формі.
Право на звернення громадян визначено Законом України “Про звернення громадян”. Звернення громадян – це викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги. Звернення подається в письмовій або усній формі.
Отже, не слід плутати запит на інформацію, відповідь на який не потребує узагальнення, аналітичної обробки даних або створення їх в інший спосіб та звернення громадян, що потребує вчинення певних дій.
Сектор забезпечення доступу до публічної інформації
та розгляду звернень громадян Лубенської ОДПІ