Звернення чи запит на інформацію?

 

Право на доступ до публічної інформації є конституційним правом людини, передбаченим і гарантованим статтею 34 Конституції України та  Законом України “Про доступ до публічної інформації”.

 

Тепер кожна людина має право звернутися із запитом на отримання публічної інформації (крім інформації з обмеженим доступом) незалежно від того стосується це її особисто чи ні, не пояснюючи причин. І субєкт владних повноважень, отримавши запит, має відповісти упродовж пяти робочих днів.

Запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації (зокрема, Лубенської ОДПІ) надати публічну інформацію, що находиться у його володінні.  Запит подається у довільній формі.

Право на звернення громадян визначено Законом України “Про звернення громадян”. Звернення громадян – це викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги. Звернення подається в письмовій або усній формі.

Отже, не слід плутати запит на інформацію, відповідь на який не потребує узагальнення, аналітичної обробки даних або створення їх в інший спосіб та звернення громадян, що потребує вчинення певних дій. 

                                        Сектор забезпечення доступу до публічної інформації

та розгляду звернень громадян Лубенської ОДПІ