В Україні з 1 січня 2019 року стартувала реформа ринку електроенергії. Основною метою цієї реформи є оптимізація українського ринку під європейську модель. У ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» розповіли, які зміни відбулися і як тепер правильно слачувати рахунки за електроенергію.
Як стати споживачем ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» і продовжувати отримувати електроенергію?
Щоб укласти договір з ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ», не обов’язково особисто заповнювати і приносити в енергокомпанію бланк заяви, оскільки є спрощена процедура. Досить просто оплатити рахунок та продовжити споживати електроенергію – це буде вважатися згодою з умовами публічного договору і автоматично підключить споживача до послуг компанії.
Кому варто повідомляти покази лічильника?
Як і раніше, їх варто передавати до ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО». Зробити це можна через меню «Передати покази» на сайті ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»; зателефонувавши до Кол-центру компанії за номерами: (0800) 305-035 (безкоштовно), (0532) 510-910, (050) 305-99-10, (097) 20-20-207, (093) 17-02-533 (за тарифами оператора зв’язку); через онлайн-сервіс «Ваша абонентська книжка» або мобільний додаток POE24; через чат-бот «ПолтаваОблЕнерго» у месенджері Telegram – @PltOblEnergo_bot.
Як можна сплатити за спожиту електроенергію?
Як можна сплатити за спожиту електроенергію?
За електроенергію, спожиту в січні і наступних місяцях, варто платити на рахунок «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТУ». Нові реквізити доступні на сайті компанії і в перших рахунках від постачальника, які прийдуть споживачам в лютому 2019 року. Також провідні банки України самі змінять реквізити для оплати за електроенергію. Серед них Індустріалбанк, Ощадбанк, Полтава-банк, Приватбанк, Мегабанк, Таскомбанк, Райффайзен Банк Аваль, ПУМБ, А-банк, Промінвестбанк. Нові реквізити є і у відділеннях Укрпошти.
В системі Приват24 зміни вступлять в силу автоматично. При оплаті через інші банки або систему інтернет-банкінгу потрібно буде вказати нові реквізити: Отримувач: ТОВ «Полтаваенергозбут», МФО 331467, р/р 26033300660000 у фiлiї ПОУ АТ «Ощадбанк», ЄДРПОУ 42223804.
Що робити, якщо споживач має переплату або заборгованість?
Що робити, якщо споживач має переплату або заборгованість?
Перш за все, потрібно провести звірку розрахунків. Зробити це можна за допомогою сервісу «Ваша абонентська книжка» або звернувшись до районної філії ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО».
Борг за електроенергію, спожиту до 1.01.2019 року, потрібно погасити на рахунок ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО». Переплату, на вибір споживача, можна або перерахувати у ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» в рахунок подальшої оплати за електроенергію, або на банківський рахунок споживача.
ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ»