ПОДАТКОВИЙ ВІСНИК

Впровадження електронних Карток – новий сервіс податкової служби


         Застосування Інтернету з кожним роком стає все більше невід'ємною частиною нашого життя. Взятий курс на формування податкової служби як сервісної служби, яка працюватиме з платником податків як партнером (передусім для задоволення його потреб), знайшов своє втілення у впровадженні електронних Картки та Кабінету платників податків.

         Електронна картка має забезпечити, зокрема підвищення рівня та ефективності послуг, що надаватимуться органами ДПС платникам податків із застосуванням автоматизованої системи «Електронна картка»;

доступ до Електронного кабінету платника податків в ДПС, зокрема, для подання податкової звітності, оновлення обліку даних платника, листування з органами ДПС, взаємодії в інтерактивному режимі;

як засіб переходу до обліку операцій платника податків з об’єктами оподаткування (при реєстрації майна, транспортних засобів, відкритті рахунків, укладання цивільно-правових угод тощо). Таким чином, картка забезпечить облік не тільки платежів, а й операцій, які здійснюють платники податків з об’єктами оподаткування.

Кому видаватиметься картка?

        Картка видаватиметься органами ДПС платнику податків – фізичній особі та уповноваженому представнику платника податків – юридичній особі для сучасного рівня взаємодії з органами ДПС, іншими установами та організаціями, які пов’язані з процесами оподаткування.

Переваги при запровадженні картки

        Електронна картка дозволятиме цілодобово та оперативно отримувати інформаційну та клієнтську підтримку з боку ДПС на всій території України. Вона є унікальною комбінацією компактності та портативності. Нею буде зручно сплачувати податки. До того ж, картка дозволить оперативно та безпечно здійснювати сплату податків, тому що матиме багатоступеневий захист від зчитування, підробки та вірогідності кримінальних афер.

Етапи впровадження системи «електронна картка»

        До кінця 2013 року планується видати пластикові електронні картки найбільш активним платникам податків (представникам юридичних осіб, а також фізичним особам-підприємцям). Протягом наступних трьох років планується здійснити поетапний перехід на без паперову технологію взаємодії ДПС України з усіма платниками податків шляхом випуску електронних карток та створення інфраструктури їх приймання.

Матеріали з цього питання розміщено на веб-сайті ДПС України у мережі Інтернет (адреса: www.sta.qov.ua) у розділі: "Ексклюзив від департаментів".

Андрій Кваша,

заступник начальника –

начальник управління оподаткування юридичних осіб Лубенської ОДПІ.