УКРАЇНА

ЛУБЕНСЬКА РАЙОННА РАДА

ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Третя сесія восьмого скликання

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 16 лютого 2021 року                                                           № 86 - III

Про припинення діяльності

Лубенського районного

трудового архіву

Відповідно до статтей 43, 59, 60 пунктів 62, 10 Розділу V “Прикінцеві і перехідні положення” Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, статтей 104, 105, 107 Цивільного кодексу України, статтей 4, 17 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань”, статті 2 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, частини 4 статті 31 Закону України “Про Національний архівний фонд та архівні установи”, Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 р. № 419, Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 р. № 879, Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 р. № 1000/5, Положення про Лубенський трудовий архів, затвердженого рішенням десятої сесії Лубенської районної ради сьомого скликання від 18.11.2016 р., враховуючи рекомендації постійної комісії районної ради комісію з питань управління майном, житлово-комунального господарства, енергозбереження, будівництва, транспорту та зв’язку, районна рада

ВИРІШИЛА:

  1. Припинити юридичну особу Лубенський районий трудовий архів (ЄДРПОУ 33129217), місце знаходження: 37500, площа академіка Олексія Бекетова, 19, м. Лубни, Полтавської області шляхом ліквідації.
  2. Утворити ліквідаційну комісію з припинення юридичної особи Лубенський районний трудовий архів (далі-ліквідаційна комісія) у складі :

1) Голова комісії: Солошенко Наталія Андріївна (ІПН ХХХХХХХХХ) – завідувач Лубенського районного трудового архіву;

2) Заступник голови комісії: Циганенко Олександр Миколайович (ІПН ХХХХХХХХХ) – заступник голови Лубенської районної ради Полтавської області;

3) Член комісії: Брюховецька Віта Іванівна (ІПН ХХХХХХХХХ) – начальник архівного відділу Лубенської районної державної адміністрації Полтавської області;

4) Член комісії: Малюжко Володимир Васильович (ІПН ХХХХХХХХХ) – начальник відділу управління комунальною власністю Лубенської районної ради Полтавської області;

          Встановити місцезнаходження ліквідаційної комісії, за адресою:37500, площа академіка Олексія Бекетова, 19, м. Лубни, Полтавської області.

          Делегувати голові районної ради в міжсесійний період вносити своїм розпорядженням зміни до складу ліквідаційної комісії з припинення юридичної особи Лубенський районний трудовий архів.

  1. Встановити двомісячний термін для пред’явлення кредиторами своїх вимог з дня оприлюднення на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України рішення «Про припинення діяльності Лубенського районного трудового архіву».

Вимоги кредиторів розглядаються в порядку передбаченому чинним законо­давством України.

  1. Голові ліквідаційної комісії:

4.1. У триденний термін повідомити орган державної реєстрації про рішення «Про припинення діяльності Лубенського районного трудового архіву» та вжити організаційних заходів пов’язаних із його ліквідацією.

4.2. Здійснити відповідні заходи щодо попередження працівників Лубенського районного трудового архіву у зв’язку із ліквідацією юридичної особи.

  1. Ліквідаційній комісії:

5.1. Здійснити передбачені законодавством заходи ,пов’язані із припи­ненням юридичної особи - Лубенський районний трудовий архів.

5.2. Провести інвентаризацію всіх активів, пасивів та зобов’язань Лубен­ського районного трудового архіву. Після закінчення строку для пред’явлення кредиторами своїх вимог, скласти проміжний баланс та провести розра­хунки з кредиторами.

5.3. Звернутися до відповідного органу Державної фіскальної служби та відповідного органу Пенсійного фонду України для отримання довідок про відсутність заборгованості по податках, зборах (обов’язкових платежах) та забезпечити своєчасне здійснення заходів згідно чинного законодавства. Про хід і результати проведеної роботи інформувати Лубенську районну раду Полтавської області на пленарних засіданнях.

5.4 Передати в установленому законодавством порядку документацію, що підлягає обов’язковому зберіганню в архівній установі.

5.5. Після завершення розрахунків з кредиторами скласти ліквідаційний баланс та подати його на затвердження районної ради.     ________________ .

5.6. Здійснити заходи та вчинити інші дії, що передбачені чинним законодавством при здійснення процедури з припинення юридичної особи шляхом ліквідації.

  1. Завідувачу Лубенського районного трудового архіву Солошенко Н.А. відповідно до чинного законодавства забезпечити передачу Лубенській міській раді архівних документів, які зберігаються в трудовому архіві.
  2. Ліквідаційній комісії з припинення юридичної особи Лубенський районний трудовий архів забезпечити у встановленому законом порядку знищення печаток та штампів Лубенського районного трудового архіву протягом 10 (десяти) робочих днів з дня державної реєстрації припинення цієї юридичної особи.
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань управління майном, житлово-комунального господарства, енергозбереження, будівництва, транспорту та зв’язку.

Голова районної ради                                                                   Т.П.Качаненко