Надрукувати

                

                        333333333300000333000                                                                             

                11 лютого у районній раді відбулося навчання депутатів місцевих   рад,  в якому взяли участь також сільські голови та секретарі     сільських    рад.

 На зібранні були присутні голова районної ради Олексій Дядечко, голова райдержадміністрації Віктор Алєксєєєнко, заступник голови районної ради Євгенія Яковченко. На початку семінару до широкої аудиторії звернувся голова районної ради Олексій Дядечко, який наголосив на важливості проведення подібних навчань, адже, на думку голови районної ради, вирішувати питання життєдіяльності громади потрібно вміло, тому депутатам, сільським головам, секретарям потрібно підвищувати свій професійний рівень, спілкуватись з фахівцями тих чи інших галузей і такі семінари в повній мірі дозволяють це зробити.

 

Поспілкувався з присутніми і голова райдержадміністрації Віктор Алєксєєнко. Він акцентував увагу на низці завдань, які було реалізовано у 2013 році, а також розповів про перші позитиви 2014 року, а це, зокрема, прийняття районного бюджету, бюджетів сільських рад, які забезпечать повноцінне функціонування закладів освіти, культури, медицини. Віктор Алєксєєнко закликав керівників громад, депутатів діяти злагоджено, бути виваженими і серйозними у прийнятті рішень, докладати максимальних зусиль аби район розвивався, а в школах, медичних, культурних закладах було затишно і тепло, якісно надавалась медична допомога, на високому рівні проходили державні, районні свята.

   З інформацією про державну реєстрацію права власності на об’єкти нерухомого майна та іншого речового права виступила начальник відділу речових прав на нерухоме майно державної реєстраційної служби Лубенського міськрайонного управління юстиції Ірина Сергієнко.   Вона зупинилась на нових правилах реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, які буде введено в дію з 12 лютого 2014 року. Також пояснила, що зявиться альтернатива при поданні документів для проведення державної реєстрації прав – як шляхом безпосереднього звернення заявником, так і шляхом надсилання поштою чи курєрською службою замість існуючого досі безпосереднього звернення заявника. Крім того, вона назвала перелік документів, необхідних для проведення державної реєстрації прав з видачею свідоцтва про право власності на нерухоме майно на заміну втраченого, пошкодженого чи зіпсованого свідоцтва про право власності на нерухоме майно чи державного акта на право власності на землю.

     У виступах заступника начальника Управління Держземагенства у Лубенському районі Василя Гелюха та головного спеціаліста Управління Держземагенства Олександра Різуненка йшлося про порядок реєстрації земельних ділянок. Доповідачі назвали перелік документів, необхідних для державної реєстрації земельної ділянки, пояснили процедуру виявлення та виправлення помилок у кадастрі.

   Про особливості місцевих бюджетів у 2014 інформувала начальник фінансового управління райдержадміністрації Світлана Самійленко, вона зупинилась на правових аспектах питання внесення змін до бюджетів.

DSC03783

 

   Радник голови районної ради з юридичних питань Наталія Шишова говорила про заповнення декларації про майно, доходи, витрати і зобовязання фінансового характеру за 2013 рік депутатами місцевих рад. Вона зауважила, що депутати місцевих рад зобов’язані щороку до 1 квітня подавати декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансовго характеру за минулий рік за формою, що додається до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» за місцем роботи (служби) крім самозайнятих осіб, безробітніх або пенсіонерів, які подають зазначені декларації до апаратів відповідних місцевих рад або їх виконавчих комітетів. Наголосила на відповідальності за неподання або несвоєчасне подання декларації відповідно до КУпАП.

ЇЇ виступ доповнив начальник Лубенської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Полтавській області Олександр Коломієць, який зауважив, що для заповнення декларації платник може звернутись до Лубенської ОДПІ для отримання довідки про доходи.

        Начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Наталія Ісаєнко розповіла про заповнення соціальних паспортів ветеранів, а також звернулося до сільських голів з проханням подати до 28 лютого 2014 року управлінню праці та соціального захисту населення списки осіб із числа ветеранів Великої Вітчизняної війни, жертв нацистських переслідувань та сімей загиблих (померлих) воїнів періоду Великої Вітчизняної війни (вдови), які одиноко проживають і тих, хто потребує обслуговування інтернатною установою.

     Перед присутніми виступив також начальник управління ветмедицини у Лубенському районі Андрій Грищук з питань щодо недопущення розповсюдження африканської чуми свиней на території Лубенського району, переатестації молокоприймальних пунктів. Начальник Лубенського міського відділу управління державної міграційної служби України в Полтавській області Сергій Чеберяк зупинився на питанні реєстрації місця проживання малолітніх дітей у міському відділі управління державної міграційної служби України в Полтавській області.

Підсумки навчання підвів голова районної ради Олексій Дядечко.